fakta om meg

– Jeg kan være veldig distre og surrete. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har vært på butikken og handlet f.eks feil sort av noe jeg skal ha, handlet noe uten å sett på datoen osv. Haha, må fortelle en litt morsom ting som skjedde her en dag. Jeg var på besøk til Ivan og vi skulle se film. Han har ikke sånn at han får netflix på tv’en eller HDMI kabel, så derfor måtte han leie en via altibox. Vi fant en film som virket spennende, så jeg søkte den opp på IMDB for å se hva den hadde fått. Den hadde fått 7,4 som er ganske bra, så da ble det så han leide den. Allerede de første minuttene av filmen syntes vi begge den så veldig dårlig ut og skjønte ingenting. Jeg søkte den opp på nytt, og da hadde jeg skrevet feil, jeg hadde sett på en film som het omtrent det samme. Denne filmen som vi hadde leid hadde altså fått 3,4, noe som et driiit dårlig. Filmen handlet seriøst om bigfoot, yeey kjempebra. Dette hadde stakkars Ivan betalt for, så vi måtte nesten bare se den. Anders holdt på å le seg ihjel da jeg fortalte han om det, haha! Dette er så typisk meg.
 

– Jeg er ikke så glad i ost. Altså jeg spiser jo ost på pizza og slikt, men jeg vil helst ikke ha masse ekstra ost på. Jeg skjønner ikke hvorfor så mange elsker ost, det er jo ikke såå godt?! Kunne aldri snavlet det liksom, KUN babybells! Babybells er jo faktisk heaven.♥
 

– Jeg hater strenge folk. Klarer ikke å ta mennesker med en streng tone seriøst. Si ifra om ting på en fin måte, og jeg får mye mer respekt for deg.

– Etter cola så er mozell favoritt brusen min.

– Jeg tør ikke å dykke under vann.

– Av og til kan jeg få føling etter å ha reagert på noe jeg har spist, det kalles reaktiv hypoglykemi. Har hatt det så lenge jeg kan huske, men opplever det heldigvis svært sjeldent. Da begynner jeg å kaldsvette og blir helt skjelven, og må ha i meg noe mat med en gang. Blir helt gal etter mat faktisk, jeg må spise raskt for å få opp blodsukkeret, fordi det er veldig lavt. Jeg har faktisk aldri vært til legen på grunn av dette, jeg har bare funnet ut av det selv. Det er uansett ikke noe farlig.

– Jeg trives best hjemme. Borte bra, men hjemme best!

– Jeg elsker duftlys, bodylotion etc som lukter som kokosnøtt. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg