uken som gikk

 Uken som gikk 


AKKURAT NÅ
Akkurat nå ligger jeg i sofaen og ser på at Anders lager mat, og skriver dette innlegget selvfølgelig. Jeg ba på mine knær om han kunne lage maten i dag, jeg hadde så lite lyst. Jeg får ta oppvasken heller! Er så glad for at jeg har en kjæreste som faktisk kan og gidder å lage mat, så snill!♥ Det verste jeg vet er sånne menn som mener det er kvinners oppgave å stå på kjøkkenet. 

UKENS OPPTUR
At jeg har vasket leiligheten. Det eeer så gidd å faktisk starte å vaske, men føles så utrolig digg når jeg er ferdig og det lukter grønnsåpe i hele leiligheten. Så det må vel bli ukens opptur, at vasken er overstått. Haha…

UKENS NEDTUR
Det kom en strømregning på over 1000kr, det er egentlig ikke SÅ ille, men fortsatt kjedelig. Herregud så lei jeg er av strømregninger, nå må det kjapt bli sommer slik at det blir litt billigere å leve, haha. Jeg gidder ikke å fryse, så ovnene står på for fullt her. I dag merker jeg at det er ganske kaldt her inne, så må vel skru opp varmen enda mer.

UKENS CRAVING
Akkurat nå craver jeg pavlovakake. Ååå, kan noen bake til meg?:-))))

UKENS IRRITASJONSMOMENT
Suzie kan være skikkelig masete til tider. I morges for eksempel sto hun utenfor soveromsvinduet og ville inn. Anders hørte henne ikke for han satt på stua og spilte med headset på, så jeg stod opp for å slippe henne inn. To minutter etterpå ville hun plutselig ut igjen, og sto og skrapte og mjauet utenfor soveromsdøra. Jeg ble så irritert at jeg brølte til henne slik at hun til slutt stoppet. Ellers så kvesser hun klørne på listene her hjemme, enda jeg har prøvd å lært henne at det ikke er lov i et halvt år nå. Det at hun kvesser klørne på listene er jo absolutt ikke bra, siden vi bare leier denne leiligheten. Skal kjøpe en sprayflaske og spraye vann på henne hver gang hun gjør det, det funker jo ikke å si ifra. Luffy gjør aldri slikt, og bruker alltid klorestativet sitt. Men Suzie er for dum rett og slett, haha.
 

UKENS LÅT

Har begynt å høre masse på denne sangen igjen, den er så bra! 

UKENS INNKJØP

Ukens innkjøp er en utebukse og en bikini fra shein.com. Bikinien er så fiiin!

UKENS MEST LESTE INNLEGG
”Det gledes” er det mest leste innlegget.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg