blokkert på instagram

Malin Veie Austad sitt bilde.

Whaaat, fikk denne meldingen opp på instagram nettopp! Jeg satt og scrollet i feeden min og likte bilder, og da fikk jeg plutselig melding om at jeg er midlertidig blokkert. Vet ikke helt hvorfor, men ser ut til at de mener jeg likte bilder for fort? Haha, ja vel? Er det ikke lov heller nå. Jeg blar alltid raskt i feeden min og liker så og si alt av bilder. Så sykt irriterende, hvor lenge varer denne blokkeringa liksom? Faen altså. Jaja!

Jeg er hos mamma nå, kom hit i går og har sovet over. Blir her til i kveld, så drar jeg hjem igjen. Snart blir det middag her, det blir noe kremsuppe som mamma holder på å lager. Det har jeg aldri smakt før, så det blir spennende.

Så sykt at jeg farget håret for en uke siden bare, man kan jo se etterveksten enda! Er det mulig, hvordan kan de i det hele tatt selge denne dritt hårfargen på butikken. Bah, får vel farge det til frisør senere allikevel da.



Var en tur hos bestemor før jeg dro til mamma i går, og der fikk jeg vaffel. Dette er seriøst verdens beste vaffel! Spiste så mye at jeg måtte kneppe opp buksa etterpå, hahah!

Forresten, er det noen som vet hvorfor man ikke får lastet opp flere bilder samtidig? Må laste opp et og et bilde, så irriterende!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg