pensjonistparet

Hallo! Nå har jeg nettopp spist chili con carne og sett på Tangerudbakken. Den serien er så koselig! I dag har jeg egentlig gjort ingenting, bare vært her hjemme. Har sett et par episoder av Black Mirror, det er en serie som har en ny handling for hver episode. Det er altså ikke noe fortsettelse fra forrige episode om du skjønner. Jeg likte første episode, men den andre synes jeg var kjedelig. Serien har fått hele 8,9 på IMDB, så regner med at ikke alle episodene er like kjedelige. Uansett, i dag sto jeg opp klokken 14. Jeg og Anders var så sykt trøtt at vi gikk og la oss klokken 22 i går kveld. Så jeg har altså sovet over 15 timer i natt, og jeg var fortsatt stup trøtt da jeg sto opp i dag. Helt sykt at det går an, haha! Det var skikkelig godt, da. Å sove er det beste jeg vet♥ Følte vi var to pensjonister da vi gikk å la oss så tidlig i går, på en lørdag. Haha!

Dette bildet er ikke fra i dag, haha.. Nå sitter jeg her nydusjet med håret til alle kanter. På leppene på dette bildet har jeg på en leppestift fra MAC som heter Velvet Teddy. Den er så fiiin! Jeg kjøpte den i sommer, og har egentlig ikke brukt den særlig mye. Da jeg prøvde den på hjemme så synes jeg den ble litt for glinsete. Det er nok fordi jeg var vant med liquid leppestifter som tørker på leppene. Det gjør ikke denne, men nå elsker jeg den. Fargen er så fin, jeg klarer ikke helt å beskrive den, men den er litt nude, rosa, brun-ish. Jeg har lenge tenkt å lage et innlegg om mine favoritt leppestifter, men har enda ikke blitt noe av. Tenkte å gjøre det i dag, men så sov jeg for lenge, haha. Må ha perfekt dagslys for at fargene skal se mest mulig lik seg selv på bildene. Dere som blogger skjønner, haha! Bra lys er så viktig for at bildene skal bli bra. 

Nå skal jeg lese litt blogger og se noen youtube-videoer før Neste sommer og Helt perfekt starter. Dere får ha en fin søndagskveld!

1 kommentar
    1. Synes det er så deilig de dagene du klarer å legge deg tidlig, tenker hver kveld at jeg skal legge meg tidlig, men skjer alt for sjeldent, haha. Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg