20 spørsmål

Favoritt brus? Cola vil nok alltid bli favoritten, men blir jo liiitt lei av og til også. Etter cola kommer mozell, elsker mozell!

Har du noe gjeld? Nei, ingenting.

Lite eller stort hus? Jeg vil ha et lite hus eller leilighet. Eller ikke sånn kjempelite, men et passe stort et. Jeg trives ikke i store hus, synes ikke det blir noe hjemmekoselig. Dessuten blir jeg husredd i store hus, som gjør at jeg ikke tør å være hjemme alene på kveldene for eksempel. Haha! Så noe stort hus eller leilighet blir det aldri på meg.

 

Noen gang tullet med at du er gravid? Haha ja, har tullet med det til Anders noen ganger. Men ikke noe seriøs tulling liksom, har sagt at jeg tullet etter sånn ett minutt bare. Når jeg tenker meg om så synes jeg egentlig ikke dette er noe å tulle med, for ofte et det slik at menn ikke har noe de skulle ha sagt i en slik situasjon. Kvinner kan være veldig sånn «min kropp, jeg bestemmer». Tenk hvor forferdelig det må være for gutten å bli tullet med noe sånt, om han ikke har lyst på barn enda. Det er ofte slik at gutter/menn bokstaveligtalt blir tvunget til å bli far. Herregud jeg er så glad jeg er jente som slipper å bekymre meg for det! Tenk å ha ligget med en jente og så får du høre en måned etterpå at hun et gravid, og skal beholde selv om gutten absolutt ikke vil. Hadde det vært meg, hadde jeg blitt knust. ALDRI I VERDEN om jeg hadde beholdt et barn om den andre parten ikke hadde hatt lyst. Det er rett og slett slemt, det synes jeg faktisk.

Hvor gammel er du? Jeg er 24 år, blir 25 i sommer. Herreguuud, 25 år liksom, det føles så mye. Vil ikke bli eldre, får nesten litt panikk! 🙁

Favoritt feriested? Jeg har egentlig ikke noe favoritt feriested. Alle stedene jeg har reist til har liksom ikke blitt noen favoritt. Jeg kan tenke meg at maldivene hadde vært perfekt for meg, som elsker sol, lyseblått hav, palmer og hvit strand. Ååååh, jaaa takk!

Har du noen gang kuttet deg? Ja, det har jeg faktisk. Det er mange år siden, og jeg har aldri kuttet meg så dypt at jeg har fått arr. Heldigvis. Jeg kuttet meg for å straffe meg selv husker jeg, uten at jeg helt vet hvorfor.

Vondeste du har opplevd fysisk? Jeg vet faktisk ikke helt, jeg har aldri skadet meg sånn skikkelig liksom. Det vondeste må vel kanskje være alle de gangene jeg har kjørt kneet inn i forskjellige bordkanter. Haha, shit det er så vondt!

Hva er du minst fornøyd med utseendemessig, og hva er du mest fornøyd med? Jeg er vel kanskje minst fornøyd med ansiktsformen, mest kjeven. Jeg er mest fornøyd med leppene mine. Som er fikset på, haha..

Kan du beskrive klesstilen din? Jeg er veldig glad i svart, så jeg går mye i svarte klær. Ellers har jeg ikke noen spesiell stil egentlig, men vil nok beskrive stilen min som ungdommelig. Kjerringklær med masse mønster og farger er jeg ikke noe glad i.

Har du noen gang operert? Ja, når jeg opererte inn silikon i brystene. Ellers har jeg aldri operert nei.

Hvem betyr aller mest for deg? Det er helt klart Anders, han betyr hele verden for meg. Jeg lurer veldig på hva jeg hadde gjort i dag om jeg ikke hadde møtt Anders. Det er rart å tenke på!

Idun eller Heinz ketchup? Heinz såklaaaart! Idun er æsj. Når jeg kommer på restaurant og ser at de kun har Idun, da blir jeg litt sånn… er du serr? 

Friske, ekte blomster eller falske? Ekte blomster er fint, men de dør jo så fort. Så jeg foretrekker falske. 

Hva er det flaueste du har opplevd? Det må være da OB-tråden hang utenfor bikinitrusa i syden for mange år siden. Jeg la ikke merke til det selv, helt til mamma kom å sa ifra. Det var EN MANN som sa ifra til henne, om at hun måtte si det til meg. Guuud, så flaut, hadde lyst til å ta selvmord etterpå.

Er du interessert i kjendiser? Nei, eller til en viss grad. Jeg ser jo på realityprogrammer og slikt av forskjellige kjendiser, men det er det. Jeg gidder aldri å lese om kjendiser i blader eller på nettet for eksempel, for det som står der må man ta med en klype salt. Det er mange ganger jeg har lest forskjellig sladder om kjendiser, og så ser jeg på realityserien deres at det ikke er slik som det står skrevet i det hele tatt. 

Favoritt tv-serie? Game of thrones, helt klart! Jeg trodde ikke jeg skulle like den sååå godt, men det var en slik type serie som jeg bare elsker. Jeg så alle sesongene på under 3 uker i sommer, det var gøy!

Hvilken jobb hadde du aldri taklet? En jobb i kloakken, haha? Ellers så kunne jeg aldri jobbet tett på mennesker, som for eksempel i barnehage eller på sykehjem. Jeg liker ikke å måtte røre andre mennesker, jeg MÅ ha minst 1 meter avstand haha. Det er ikke tull. Dessuten hadde jeg ikke taklet å byttet bleier eller tørke opp spy om noen hadde spydd, er supersensitiv på sånt.

Hva er det skumleste du har opplevd? Det aller skumleste jeg har opplevd er da lillebroren min falt ned fra stellebordet som baby. Gulvet var steinhardt, og jeg husker han gråt noe enormt. Han besvimte rett foran øynene mine, og vi trodde han døde. Mamma og pappa kjørte i all hast til sykehuset, imens jeg ble hjemme med han andre lillebroren min. Det var helt forferdelig, for jeg trodde at broren min var død. Får en klump i halsen når jeg skriver dette, for det var virkelig det skumleste jeg har opplevd. Det gikk heldigvis bra med lillebroren min, han fikk bare en liten hjernerystelse. Huff!

Om du bare kunne hatt en kanal på tv’en, hvilken ville det blitt da? Hmm, det ville nok blitt TV2. 

 



Nå venter jeg bare på at Anders skal komme hjem fra jobb, og så skal vi se paradise. Skal lage meg et par pølser først, spiste 3 istad men er allerede sulten igjen. Det sultes på meg i dag, haha! 



Loffen min♥ Haha se på Suzie, ser bare rart på oss.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg