scorpion crop-top

Fikke denne kule toppen i posten i går. Synes det var kult med de to skorpionene på! Jeg kjøpte den fra aliexpress til litt over 100kr. Den er egentlig fra o-mighty.com, men der kostet den nesten 500kr med frakt. Så jeg søkte litt rundt og fant den på aliexpress istedet, gratis frakt var det også. Vet ikke om det er en kopi, men stoffet kjennes nå bra ut.

Nå skal jeg fikse ferdig litt ting her hjemme, og så drar jeg og Anders snart på fjellet. Han slutter klokken 15, så drar rett etter det til hytta. Det er mormor og morfar som har hytte, hele gjengen er der nå. Jeg og Anders fikk omsider ordner oss ski til slutt, herregud for et stress det var. Jeg tenkte å låne ski fra bua her i Levanger, men de var så klart tom for ski. Det burde jeg jo ha skjønt nå som det er påske og de fleste skal på fjellet. Så da måtte vi låne ski, og så måtte vi finne skisko, og deretter staver. Haha, men det ordnet seg til slutt! Orker liksom ikke kjøpe ski og alt bare for at vi skal på hytta en dag i året heller liksom, det er jo så sykt dyrt også.

Sekken er pakket med godteri og appelsiner! Vi blir bare til i morgen, for da skal vi på besøk til faren til Anders på kvelden, og jeg skal jobbe dagen etter. Jeg synes uansett 1-2 dager holder på fjellet for å være ærlig, jeg er ikke sååå glad i å være på hytta heller. Men en dag eller to er koselig! Nå skal jeg straks ta toget til Verdal, skal hente skiene der hjemme hos mamma, og så kjører pappa oss til vulusjønen. Det tar ca 30 minutter å gå til hytta, eller mindre også kanskje. Så noe lang skitur blir det ikke. Skal ta med kameraet og knipse litt bilder, er jo såå fint vær i dag også. Sola skinner som bare det og er ikke en eneste sky på himmelen, perfekt! Nå må jeg dra, dere får ha en fin påske! ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg