bildedryss og syk igjen

Hallo, long time no see! Shit, jeg har ikke vært innom bloggen på over en uke. Jeg skulle egentlig blogge og legge ut bilder fra da vi var på hytta med en gang vi kom hjem, men jeg fikk ikke tid før vi skulle videre til faren til Anders på besøk. Dagen etter skulle jeg jobbe og deretter feste, søndag sov jeg hele dagen og på mandag ble jeg syk. Jeg våknet opp mandagsnatten og var kvalm, og etterhvert begynte jeg å kaste opp. Jeg fikk omgangen, og det var helt forferdelig! Dagen etter kom Anders hjem fra jobb, da hadde han også blitt smittet. Han lå en hel dag å spydde nesten, haha stakkars! Det var noen ”trivelige” dager skal jeg si dere. Nei uff, noe så utrivelig! Omgangen er virkelig det værste, fyfaen så fælt det er. Hele denne uken har jeg vært slapp og sliten fordi jeg har slitt med å få i meg mat, så jeg har vært mye kvalm på grunn av det. Dere vet når man har spist så lite at det blir vanskelig å få i seg mat, kjennes ut som magesekken har krympet. Ble uansett frisk etterhvert, men i går ble jeg faen meg syk igjen. IGJEN?! Jeg kjente det på jobb at jeg var litt uggen i kroppen og slapp. I går kveld kjentes det ut som jeg hadde feber også, så har fått en liten forkjølelse. Men er mye bedre i dag faktisk, så dette går nok raskt over igjen.

Jeg tenkte å dele et lite (stort) bildedryss med dere fra da jeg og Anders var på hytta i forrige uke. Været var helt fantastisk, det var ikke en eneste sky på himmelen. Det var ganske varmt også, så jeg holdt på å svette ihjel da vi skulle gå på ski til hytta. 



Resten av familien var på Skallstuggu da vi kom opp, så vi dro dit en kjapp tur før vi dro videre. Der var det enormt mye folk! 

Hytta til mormor og morfar! Fokkstua, heter den.

Utsikten fra verandaen, veldig fint, spesielt om vinteren.

Meg og morfar med den fine hatten sin, haha!

Mormor og morfar har tatt vare på de gamle hyttebøkene, gøy å lese fra da jeg var liten! Haha, her hadde jeg visst hatt omgangen og var ikke i noe særlig bra humør. Haha aw! Sofie Hansen er altså meg, de pleide å kalle meg det når jeg var sint. Haha!



Dette er Ask, hunden til tanta og onkelen min. Han er 13 år gammel eller noe sånt, gamlefar. ♥

 

Horn som mormor har baket, det er så godt med brunost på. Nam!

 


Det var en del bilder fra hytta. Var veldig koselig å være der, selv om vi bare sov over en natt. Nå skal jeg straks begynne å lage taco før jeg sulter ihjel. Egentlig er jeg pisslei av taco, men av en eller annen grunn har jeg veldig lyst på det i dag. Typisk det da, når jeg ikke kjenner noen smak uansett siden jeg er forkjølet. Haha! I tillegg har Anders kjøpt mild taco, altså mild saus og krydder. Jeg synes det er litt kjedelig, liker at tacoen er litt sterk. Jeg har fått en greie for sterke smaker i det siste, det er så godt! Samtidig som det er ubehagelig haha, fordi jeg enda ikke er sånn veldig vant med sterk mat. Jaja, dere får ha en fin søndag videre!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg