steinkjer-tur

Hey. Jeg kom hjem for en time siden, og nå slapper jeg bare av. Jeg og Ivan dro med toget til Steinkjer halv fire i dag, og ble der helt til stengetid. Var veldig koselig egentlig, været var jo så fint også! Så varmt, skikkelig godt å kunne gå uten jakke. Jeg skulle i hovedsak til Steinkjer for å handle en utematte på Rusta, men vi dro innom Amfi også. Kjøpte litt småting der, og så spiste vi der på en sånn thai cafe. Det er buffet der, og det er såå mye digg å velge mellom. Nam! Jeg kjøpte som vanlig noe wokgreier med kylling og ris, kjempegodt. 

Altså, den woken her er så SYKT god! Åh, skulle ønske jeg kunne å lage den selv.

Kjøpte ikke noe spesielt der, bare litt småting som barberblader, en topp fra bikbok, kattesnacks, selfiestick, deksel, sminkesvamper og bodylotion som lukter digg kokos. Selfiestang har jeg lenge tenkt på å kjøpe, men aldri liksom orket. Haha! Fant denne på chlas ohlson til 50kr, så det var jo billig. Kattesnacksen, sminkesvampene og barberbladene kjøpte jeg på en butikk som selger alt mulig til en veldig billig penge. Jeg fant dødsmye bra sminke der til under 100kr, hadde lyst til å kjøpe masse men lot være. Jeg har alt jeg trenger av sminke, og jeg er ikke den type jente som kjøper 10 forskjellige foundationg og 30 forskjellige leppestifter bare for gøy. Jeg skjønner seriøst ikke vitsen med å ha overflod av sminke, man får jo ikke brukt alt uansett. Dessuten blir jo det meste gammelt etterhvert, så skjønner ikke vitsen med å bruke hundrevis på sminke? Sånn er nå det, haha! Barberbladene betalte jeg 130kr for (eller noe) og det er jo kjempebillig! Jeg sjekket hva disse egentlig koster, og det er 219kr. Det er jo nesten 100kr billigere. Jeg har seriøst latt være å kjøpt nye blader i flere måneder nå, fordi jeg ikke gidder å bruke penger på det. Nå var det virkelig på tide med nye, haha..

Elsker dekslet! Det er fra glitter. Det forrige var så slitt, så måtte ha et nytt.



Dette er matten jeg kjøpte, det er en plastmatte. Synes den var fin! Jeg fant billige puter for å ha i utemøblene også, men det får jeg heller kjøpe senere. 

Sorry for dårlige bilder i dette innlegget, jeg brukte bare mobilen i dag. Nå skal jeg lage meg noe mat!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg