ruller

Jeg kom nettopp hjem fra Orion, har vært der å spist sammen med familien. Morfar fyller år i morgen, derfor tok vi en liten feiring på restaurant. Jeg ruller bokstavelig talt nå, hehe! Er så mett, spiste noe hvitløksgreier med biff. Nam!

I dag har jeg bare vært her hjemme og vasket leiligheten siden jeg har fri. Nå lukter det grønnsåpe i hele kåken, digg! Jeg får en sånn ro i kroppen når det er rent og ryddig irundt meg, men det har jeg sikkert sagt tusen ganger før. Haha! Ellers så ble Luffy borte i går kveld frem til i dag. Han er ALDRI borte særlig lenge når han er ute, det lengste han har vært ute er vel i 3-4 timer. Og det er sjeldent, han trives best inne. Så jeg ble litt bekymret når han ikke kom inn i går kveld, men jeg gikk bare og la meg til slutt, og lot soveromsvinduet stå åpent slikt at han kunne hoppe inn der. Jeg våknet i 05-tiden i natt, og da var han enda ikke kommet. Da ble jeg litt redd, så jeg vekket Anders og sa at Luffy ikke hadde kommet inn. Anders sto opp på sekundet og gikk rett ut for å lete etter han, haha. Han er enormt glad i kattene, så hvis de blir borte blir han helt fra seg. Stakkars♥ Vi fant ikke Luffy, men han dukket opp til slutt i formiddag. Heldigvis! Han hadde flere sår i ansiktet og på nesen, så noe måtte ha skjedd. Ser ut som han har blitt angrepet av en annen katt eller noe. Han virker sliten i dag, så håper ikke det er noe galt. 🙁

Han er ikke alvorlig skadet da, så er nok ikke noe problem. Lurer på hva som har skjedd, siden han ble borte så lenge også! Merkelig.
Nå skal jeg se på en serie og spise is til dessert. Vaniljestang, det er så godt! Jeg er egentlig ikke så veldig glad i is, men vaniljestang, softis og mcflurry eeelsker jeg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg