positivt og negativt i april

Bra ting i april 

– Jeg og Anders bestilte ferietur til Barcelona. Wohoo, gleder meg! Vi reiser i starten av juni og blir i en uke. 

– Jeg har lenge lett etter en kul camoflage joggebukse, og fant en dødskul en inne på madlady.se! Elsker den, og så god å ha på også!

– Jeg var ute og spiste sammen med familien på Orion.

– Det har blitt vår! I det siste har det vært kjempefint vær, og det har i tillegg vært veldig varmt. Har kunnet gått uten jakke i flere dager, og det er så godt! Har ordnet og fikset litt på verandaen også, da fikk jeg enda mer vårstemning når hagemøblene kom ut. I dag derimot er det plutselig stygt vær, håper det går over raskt.

– 3 nye sesonger av mine favoritt-serier kommer ut i april! Sesong 2 av Westworld, Punisher og The handmaid’s tale kommer. Gledes! Dere MÅ seriøst se de seriene, iallefall The handmaid’s tale og Westworld, de seriene er råbra. 

× Dårlige ting i april ×

– Jeg fikk omgangen i starten på april, det samme gjorde Anders. Da var det koselig her hjemme skal jeg si dere! Æsj!! Helt forferdelig. Uken etter ble jeg forkjølet, woho. Nå er jeg frisk igjen da, heldigvis!

– Jeg fikk baksmell på skatten, og må betale 4600 kroner. Faen! Så kjedelig.

– Luffy ble plutselig borte i et halvt døgn, han er aldri ute særlig lenge så da ble vi bekymret. Han kom hjem til slutt, med masse sår i ansiktet. Stakkars! 🙁 

– Jeg har hatt litt lite bloggmotivasjon, har liksom ikke funnet på noe spesielt å blogge om. Sånn egentlig så er ikke blogg min greie, instragram er mer min ting. Men jeg liker å blogge av og til og har gjort det i så mange år. Jeg har blogget siden 2011, sykt! Så hadde vært veldig rart å skulle legge ned bloggen. Det skjer nok ikke, selv om skriving ikke er noe jeg mestrer særlig bra. De som kan å skrive bra er heldig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg