dette filteret er lyfe

Hallo! God helg holdt jeg på å si, men det er jo bare torsdag enda. Jeg og Anders har helg nå, derfor føles det som helg. Godt, da! Vi har ikke tenkt å gjort noe spesielt i helga, skal nok bare være hjemme. Godt det også! Har nettopp sett finalen av Camp Culinaris nå, synes det var så fortjent at Kim vant. Han var overraskende flink! Synes det er utrolig hva de får til, mange ble jo kjempeflinke til å lage mat og desserter. Ser for meg at jeg skulle vært med på det der, jeg hadde fucket opp aaalt. Haha! Altså jeg klarer jo å lage mat, men det de måtte lage har jeg aldri hørt om en gang. Det er hot med mennesker som kan å lage skikkelig mat da, det er en dødsbra egenskap i mine øyner ihvertfall. Synes det er skikkelig tafatt når noen for eksempel ikke klarer å steke kjøttdeig engang. Haha.. 

Fikk så syyykt lyst på smarties eller nonstop istad, så måtte bare stikke på mega en tur. Egentlig liker jeg nonstop best, men Anders gjør ikke det. Så da ble det heller smarties som begge liker. Jeg har seriøst cravet smarties hele denne uken. Skulle ta toget en dag og fant smarties på togstasjonen, og måtte bare kjøpe, selv om den bittelille pakken kostet 20kr. Dyrt, men smarties er så gooodt! Men det slår fortsatt ikke nonstop, da.

Digger dette snapchat-filteret, haha! Digger slike filter som gjør at ansiktet mitt blir bredere og øynene større, kan jeg ikke få se ut slik in real plz? Og så de jævelhornene da, høhø! Om jeg kunne ha sett ut som en fantasifigur, ville jeg sett slik ut, men hornene også så klart!



Altså, seee så søt/skummel! Hahaha! Så at ei dame gikk ut med denne fra lekebutikken i dag, og jeg måtte bare inn for å snappe denne søte bamsen. Søt-skummel. Hadde skikkelig lyst til å kjøpe den, men den koster 350kr. Litt vel mye for bare en bamse, men den var søt da. De her bamsene er så sinnsykt søte, har lyst til å kjøpe alle. Haha, blir aldri voksen vetttt. Kan ønske meg den i bursdagsgave da, sånn for real. Lol!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg