folk er jo helt gale

Hallo! Nå skriver jeg fra Verdal, er hos mamma. Jeg kom hit i går, og skal være til i morgen. Jeg tenkte å dra hjem i dag egentlig, men jeg skal i begravelse på Stiklestad i morgen, derfor blir det bare stress å dra frem og tilbake. Bjørn, søskenbarnet til bestemor, har dødd. Han har vært syk en god stund, så det var litt forventet. Det er trist, han var en skikkelig moro mann! Sa så mye rart, aner ikke hvor mange ganger jeg har ledd meg ihjel av han. Hvil i fred <3

I dag har jeg vært ute å spist lunsj sammen med mamma, vært med og kjøpt blomster, tittet bittelitt i butikker og solt meg. Herlig dag i grunn! Været har vært helt fantastisk. For en times tid siden var jeg på coop obs bygg, og der var det helt ville tilstander. Jeg så en facebookstatus tidligere i dag fra dem at det var kampanje på utemøbler til bare 100kr, møbler som egentlig kostet over 2000kr. Det var jo et enormt bra tilbud, så jeg dro dit tre kvarter før kampanjen startet kl 21. Da var det allerede laaang kø, jeg vurderte bare å gå hjem, men ble stående i køen. Da klokken ble ni stormet bokstavelig talt alle mot hagemøblene og rev de med seg, alle snek i køen og løp forbi hverandre. Det gadd ikke jeg, så jævla frekk er jeg ikke. Altså GUD så frekke folk er! Haha, må nesten bare le. Nå har jo jeg hagemøbler fra før av, så det uansett ikke noe krise. Haha, huff.. Synes det er litt dårlig av butikken å ikke ha noe system, kunne jo vært slik at de delte ut til de fremst i køen, istedet for at folk må krige seg frem. Hva er vitsen med kø da? Jaja!

Nei nå blir det paradise her snart. Mamma ser på det også, det synes jeg er så kult haha! Dere får ha en fin kveld 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg