ikke noe alle blir glad for

Hey. Jeg har nettopp tatt meg en dusj etter at jeg har vært og tatt sol. Er skikkelig klamt og varmt ute, så det var et lite helvete å legge seg i solsenga når jeg var så varm. Jeg begynner å få litt farge nå, og jeg føler meg sååå mye freshere! Herregud som jeg elsker å være brun, haha! I dag har det ikke skjedd stort, har bare vært her hjemme og har nettopp spist lasagne. Anders hadde et stort ønske om lasagne i dag, så han måtte nesten få viljen sin siden jeg ofte får det, HEH. Lasagne synes jeg er drit kjedelig, det smaker jo typ ingenting. Jeg klarte ikke spise meg mett på det heller, så sitter her sånn halvsulten. Blir noen brødskiver med nugatti etterpå tenker jeg. Er det noe mat jeg ikke er noe glad i, så klarer jeg ikke spise meg skikkelig mett på det. Kjenner det rumler i magen, haha…

I går kveld prøvde jeg litt forskjellig klær i klesskapet som jeg ikke har brukt på lenge. Enkelte plagg har jeg nesten glemt at jeg har. Jeg har kun 3 shortser, og ingen av dem passet lenger. Da ble jeg faktisk GLAD, for det betyr at jeg har lagt på meg. Hehe, ikke noe de fleste blir glad for, vil jeg tro. Alle shortsene passet for 1-2 år siden, men nå får jeg de knapt over rumpa, og har ikke sjangs til å kneppe dem igjen. Haha jeg er superglad, håper på å gå opp 5-6 kilo til. For 3 år siden veide jeg mellom 45-47kg, og nå veier jeg mellom 53-54kg. Jeg har gått opp litt, men klarer ikke helt se det selv. Har ikke fått noen kommentarer på det heller, så det merkes nok ikke så mye kanskje. Men flere av klærne mine gjør det, haha!

Denne buksen har jeg blandt annet helt glemt, den er jo drit kul! Jeg kjenner at den har blitt litt trangere, men nå er den enda finere på enn før. Sitter som et skudd! Og den sklir heller ikke ned, mange av buksene mine må jeg dra opp hele tiden fordi de sklir litt ned. Sykt irriterende. Iallefall, denne buksen tror jeg at man enten elsker, eller hater. Jeg elsker den ihvertfall! Den er kjøpt på Carlings for lenge siden.

Nå skal jeg finne meg noe mat, for nå er jeg seriøst sulten!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg