årets lolleste sang

Hallo! Nå har jeg nettopp trykt i meg en salatburger og chips. Jeg har rundvasket leiligheten i dag, holdte på i nærmere 6 timer, så ble så sinnsykt sulten istad. Det fristet så med salatburger og chips, så måtte bare stikke og kjøpe meg det. Sånn blir det i blandt når gatekjøkkenet er 1 minutt unna, hehe! Nå er jeg ihvertfall ferdig med å vaske, det har ikke vært så rent og ryddig her på lenge. Ryddet i alle skuffer og skap også, og nå mangler bare klesskapet mitt. Skal rydde det etterpå tenker jeg. Var helt jævlig å vaske i dag forresten, i dag har det vært helt vanvittig varmt. Skulle tro man var i syden! Jeg holdt på svette ihjel, haha. Uansett! Jeg har fått den nye sommerlåten ”Sommerkroppen” av Mads Hansen på hjernen. Årets lolleste sang! Skjønner at sangen er litt rettet mot/handler om Isabel Raad. Den dama får gjennomgå for tiden ass, men synes ikke et dugg synd på henne. Når hun gjør alt for å provosere, skrive om operasjoner, skryte av hvor mye ditt og datt koster, bruke klikkhore overskrifter, så synes jeg hun nesten må tåle at noen sier i mot henne eller gjør ”narr” av henne. Hun er ikke den snillest personen hun heller, der hun roper ”fittetryne” og ”fittekjerring” etter folk, indirekte henger ut enkelte på bloggen og ditcher venner bare fordi de er ”sugarbabes”. 



Tenkte å vise dere hva jeg kjøpte på H&M i går, så her er det! ↓

Digger kjolen! Jeg har ikke så mye rødt i garderoben min, men denne falt jeg for, kjempekul. Toppen elsker jeg også. Og så handlet jeg en helt vanlig shorts og hårfarge. Nå kommer Anders hjem fra jobb snart, og så skal vi se finalen av paradisel hotel. Jeg håper egentlig at Erik og Ingrid vinner. Eller, egentlig så heier jeg bare på Erik. Synes han er kul, haha! Ser du på paradise, hvem heier du på?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg