movienight

Hei! Regner med de fleste enten sover nå, eller et ute på byen. Hehe! Selv har jeg vare vært hjemme i kveld, skal på jobb i morgen tidlig. Jeg og Anders har sett film i kveld, ‘Remember me’ het den. Jeg likte filmen, synes den var fin ig litt trist. Den finnes på viaplay, hvis ikke var det på netflix, husker ikke helt.

Etter jobb i morgen drar jeg og Anders og besøker pappa og familien der, blir koselig. Det er vømmølhelg og masse fyll, men vi blir bare rolig. Vi reiser jo på onsdag, så orker ikke noe festing før det. Må nesten planlegge hva jeg skal pakke med snart også, aner ikke hvilken klær jeg skal ta med. Vil jo ha litt fine og kule outfits i Barcelona! Hehe. Men skal prøve å ikke pakke for mye klær, blir nok en del shopping der. Gledeees! Weee! Nå skal jeg sove, godnatt! 🌙

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg