det beste jeg vet og en fin sang

Jeg og Anders har nettopp vært på butikken og kjøpt litt snacks, enda vi har masse snacks fra før her hjemme. Heh! Kjøpte litt godteri på tax-free’en på tur hjem, og så har vi en svær bolle med fruktsalat også. Mamma og lillesøstra mi kom på besøk i dag, så da laget jeg fruktsalat med krem til oss. Nam! De reiser til Kypros i morgen, heldiggrisene. Gud som jeg angrer på at jeg sa nei til å bli med, faen! De spurte om jeg ville være med i vinter, men jeg skulle jo til Barcelona så jeg visste ikke om jeg hadde råd til to reiser. Det har jeg jo egentlig ser jeg nå, men nå er det uansett for sent. Har sååå lyst til å reise bort igjen! Jeg har lyst til å reise masse, er så lei av lille Levanger, det skjer jo ingenting her. Men men, that’s life.

Jeg kjøpte spekeskinke og flatbrød på butikken istad. Det ble litt dyrt, men sååå verdt det! Spekeskinke er det beste jeg vet, jeg kunne seriøst snavlet opp en hel sånn på en dag. Ellers så kjøpte jeg djungenvrål og tyrkisk pepper på tax-free’en, ELSKER det! Lakris og salt godteri er det beste jeg vet. Noen ganger spiser jeg så mye lakris at jeg kjenner jeg blir helt rar i kroppen, haha! Det har jeg lagt merke til før også, hvis jeg spiser for mye lakris så blir jeg nesten litt slapp. Er det noe rart i lakrisen, eller? Om jeg så dør fordi jeg spiste for mye lakris, så er det helt greit. Haha!

Fine kattene.♥ Suzie (hun svarte og hvite) elsker å være ute, og er ute hele tiden. Jeg satt og så på henne istad da hun lå ute på verandaen, hun lå slik på bildet over med øynene igjen, med snuten opp og luktet inn luften. Så ut som hun nøt livet, hehe! Det er litt kjølig ute, men allikevel ikke kaldt, sikkert en perfekt temperatur for kattene.

Digger den nye joggebuksen min, så god å ha på! Og tøflene mine! De er gamle, da. Tøflene må være et av de beste kjøpene ever, jeg er helt avhengig av dem og bruker de hver eneste dag. Jeg kjøpte dem for rundt 80 kroner på ebay for over 1 år siden, og de er ikke litt slitt engang. Nå skal jeg og Anders starte på den nye sesongen av The Strain, gleder meg! Likte den serien, den finnes på HBO om du vil teste den ut. Det er kanskje ikke en serie for alle, men jeg synes den er kul.

Ellers vil jeg dele en skikkelig fin sang, ”Man in the rain”, heter den. Mange har sikkert hørt den før. Sååå fin! Denne går jeg aldri lei av.
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg