litt koselig

Hey! Nå har jeg og Anders nettopp sett dagens episode av Westworld. Små gleder på en mandag, holdt jeg på å si, men det er jo tirsdag. Haha! Dagene går litt i surr noen ganger, det ble litt sånn etter jeg kom hjem fra Barcelona. Da hadde jeg ikke kontroll på dagene i det hele tatt, og trodde lørdag var en torsdag f.eks. Jeg savner Barcelona sånn! Det var så sinnsykt fint der, herregud som jeg savner. Barcelona er den eneste stedet jeg har reist til som jeg virkelig savner skikkelig, har bare lyst til å hoppe på første fly tilbake. Den uken der borte gikk så alt for fort.

Nå er jeg iallefall hjemme igjen fra Verdal. Pappa kjørte meg til jobb tidligere i dag, derfor måtte jeg gå hjem i dag. Det regnet og var skikkelig kaldt, holdt på å fryse ihjel. Koselig med sommer ja<3 Det er visst meldt storm nå, det har begynt å blåse ute, så får se om det blir verre utover natta. Egentlig litt koselig synes jeg, spesielt når man skal legge seg. Er så kos å ligge inne under dyna og høre på at regnet plasker mot ruta! Det er meldt regn i over en uke fremover, blæhhh. Det kan være koselig med en regndag innimellom, men ikke i flere dager på rad! Føles som om sommeren blir bortkastet, den er jo så kort. Blir nesten litt stresset, vil jo ligge ute og sole meg!

Nå skal jeg ordne meg noe mat, og finne noe å se på før jeg legger meg. Akkurat nå ser jeg litt på eldgamle episoder av Charterfeber. Jesus, for noen merkelige folk som var med! Hahah, jeg døøør. Elsker Svein, da!♥ Verdens gladeste menneske. Ble så glad når jeg så at han skal være med på Farmen Kjendis, yeyy!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg