sikler etter nye treningsklær

I går kveld surfet jeg hele internettet etter noen nye freshe treningsklær. Nå som jeg skal begynne å trene trenger jeg noen flere tightser og topper, for det har jeg lite av. Det er så utrolig mye fint av treningsklær der ute! Jeg kjøpte to kjempefine tightser og en topp. Klarte å svi av over 1000kr på det, wups! Hvem hadde trodd det liksom, at jeg skulle bruke så mye penger på bare treningsklær, jeg som egentlig hater å trene. Men fine klær hjelper faktisk på treningsmotivasjonen, ihvertfall for meg. Jeg føler meg alltid sykt stygg på trening, så litt fine, freshe klær hjelper jo litt. Her er det jeg kjøpte i går! ↓


En blå, superfint sportsbh/topp. Denne er fra gymshark.com. Var litt frem og tilbake om jeg skulle kjøpe denne siden den var litt dyr, men måtte bare ha den. Tenker å matche den med en blå ombre tights fra gymshark, kommer til å bli så fint!

Grå tights fra sportamore.com og svart fra tights.no. Den gråe var på salg til 179kr og den svarte hadde jeg rabattkode på, så ble 500 og noe for den. SÅ fin!

Det var det jeg kjøpte, men har lyst på masse mer. På for eksempel gymshark var det syyykt mye fint, altså jeg dør! De hadde definitivt de fineste treningsklærne. Jeg tenker å ønske meg en tights derfra av Anders i bursdagsgave, jeg ble heeelt forelsket i den. Haha! Så her en noe mer jeg ønsker meg, så får vi se om jeg hamstrer inn litt mer treningsklær senere.

 On my wish-list


Tights og topp i rosa og blå, sååå fin! Den blåe ønsker jeg meg av Anders i bd-gave, får se om jeg får den. Ehe! Dødsfin.


Crop-top i blått og hvitt.


Samme som den over, bare lengre.


Grå tights og ombre tights. Den rosa er så utrolig fin! Den MÅ jeg ha senere.


Dør for disse tightsene, så utrolig fine! Har aller mest lyst på den i midten. Gud så fiiin!


Cropped topp, elsker fargen. Matcher den tightsen i midten over, lekkerrrt.


Samme som den over, bare i en annen farge.

Altså hvoooor fin er ikke de treningsklærne her? Synd at det ikke akkurat er billig, hvis ikke skulle jeg ha kjøpt av sammen med en gang. Freshere klær skal du lete lenge etter!♥♥♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg