trening og innbrudd

Hey. Jeg og Anders har nettopp spist taco og sett et par episoder av The Strain. Måtte ha en liten pause på serietittinga, så nå spiller han og jeg blogger. The Strian er ikke sånn drit bra, så jeg må liksom ikke se neste episode med en gang. Ellers har det ikke skjedd stort i dag, jeg har vært på trening og ellers bare vært hjemme. Jeg trente for et par dager siden, og jeg ble så syyykt stiv i beina etter den timen. Sliter skikkelig med å for eksempel sette meg ned, eller gå ned trapper. Haha, den timen funket iallefall! Det er så godt å ha startet med treningen igjen. Under treningen holder jeg på å dø, jeg har ikke trent på 5 år så jeg har ikke akkurat verdens beste kondis. Men det er så godt etterpå! Nå har jeg bare vært på timer, jeg liker det for da presser jeg meg selv mye mer. Tenker å starte litt på apparatene også etterhvert. Gleder meg til å få bedre kondis og fastere kropp!

I natt har det vært innbrudd i gullsmed butikken rett over gata her jeg bor. Jeg hørte en bil og et høyt smell her i 03-tiden i natt. Jeg tenkte ikke mer over det, men så hørte jeg noen rope og drev å flyttet et eller annet på gata. Jeg trodde det kom fra parkeringsplassen utenfor her, men så ingenting fra vinduet. Senere på morgenen fikk jeg høre at det hadde vært innbrudd, en bil hadde kjørt inni vinuet slik at den knustes. Faen at jeg ikke gikk ut for å se, verandaen vår går jo helt ut mot gaten der det skjedde! Lurer sånn på hvem det var. Men det vil nok halve Levanger snart få vite uansett. Skjønner ikke at folk tør, man blir jo tatt uansett! Lol. Ellers har det vært knivstikking i forbindelse med dette også. Har vært masse action på Levanger i natt, si! Blir så nysgjerrig på hva som egentlig har skjedd.

Nå skal jeg gå og skjære opp melon, fikk så lyst på det. Dere får ha en fin helg! Jeg måtte jobbe i morgen, litt kjedelig men er uansett greit med litt eksta penger. Etterpå blir det fezt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg