er jeg blitt tjukk plutselig nå?

Baaah! I går fikk jeg 4 pakker i posten, to fra Gymshark, en fra Wearefit.com og en fra Sportamore.no. Jeg hadde besilt 3 tightser og en treningstopp. Tror dere noe av det passet eller? NEIDA! Kun toppen som passet. Tightsene var aaalt for små, selv om det var masse stretch i dem. Jeg bestilte to av de i størrelse XS, og en i S. Jeg kunne sikkert hatt dem i størrelse M, kunne sikkert til og med hatt dem i størrelse L. Størrelsene om dagen er helt syke, jeg er jo til vanlig en XS/S men må for tiden bestille klær i størrelse M. Åååh, dette var så irriterende! To av pakkene hadde ikke engang med returskjema, så må skrive det ut selv. To av tightsene skal jeg sende tilbake og få tilbake pengene for, så skal jeg heller kjøpe en litt dyrere tights fra Gymshark som jeg har så lyst på. Tightsen fra Gymshark var superfin da og i såå digg stoff, må bare bestille en størrelse større. Det er så rart med størrelsene for tiden, spesielt fra nettsider. Jeg skjønner at størrelsene kan variere i utlandet, men dette er jo norske sider med vanlige størrelser. Til vanlig bruker jeg XS, men må for tiden opp smal eller medium. Nesten large til og med, haha! Jeg er jo laaangt ifra en large, HALLO jeg veier 53kg! Så da lurer jeg på hva de som er ”større” enn meg må bestille i klær, XXXL? Åh, skjønner meg ikke på størrelsene om dagen. Ikke rart folk får dårlig selvtillig og tror de er feit. I går spurte jeg Anders om jeg seriøst hadde blitt feit, og et lite sekund tror jeg faktisk at jeg mente det også. Haha, jeg VET jo jeg ikke er det.

Anywaysss. Nå holder jeg på å lage middag her, blir pulled pork i dag. Gadd ikke lage noe annet, det lager seg jo selv i ovnen. Jeg har fri i dag, og har ikke gjort noe spesielt, har bare vært hjemme og en tur på butikken. Sola skinner i dag, men jeg har ikke solt meg. Jeg sov så lenge, har vært så trøtt og sliten etter helga. Har snudd døgnet littegrann, så i morgen tenker jeg å sto opp tidlig. Nå er maten straks ferdig, så skal ta den ut av ovnen før alt brenner seg. Haha.. Blir jordbær til dessert, nam! Jordbæren de hadde på kiwi var såå god! Smakte skikkelig norsk jordbær. Beste som fins.

1 kommentar
    1. Det er lett å bli litt smånedfor når man skal kjøpe klær, kjenner meg veldig igjen … Skulle kjøpe et skjørt i går, og størrelsene var helt rare.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg