bursdagsfeiring og måsehelvete

Hallois! Nå har jeg nettopp vært og tatt sol i finværet. I morgen skal jeg opp tidlig og sole meg i the real deal, altså ute, haha! Noen ganger gidder jeg ikke sole meg ute, det er så forbanna kjedelig! Man ligger der og gjør ingenting, imens man pines for det blir så sykt varmt. Jeg har kjøpt meg en ny bok da, så da blir det litt bedre å ligge ute i solsteken. I dag har jeg og Anders vært og feiret min og broren min sin bursdag på havfrua. Vi grillet, var jo det perfekte grillværet i dag. Så digg at finværet har kommet tilbake! Det gjør meg glad. Jeg hadde bursdag i går, og Johannes hadde bursdag i forrige uke. Han ble 17, og jeg 25. Jeg husker i fjor da jeg ble 24, jeg synes det var sååå gammelt og fikk nesten litt angst. Nå har jeg visst kommet over den kneika, jeg synes ikke 25 er noe gammelt. Hallo jeg er fortsatt ung! Jeg synes man er ung helt til man har bikket 30, da blir man gammel. Hahaha, neida jeg bare tuller! Nå synes jeg 20-23 åringer er barnslige (haha ja men de er jo det!) 25 er en perfekt alder. Da er man voksen, men samtidig ung. I går kveld var jeg og Anders på besøk til min svigermor, der spiste vi pizza og jeg fikk blomster for å ha ute i gave. Så fine! Jeg har tenkt å kjøpt litt flere blomster for å ha på verandaen, det blir så mye finere. Uansett, her er et bildedryss fra i dag!


Godt med snus ja♥
 


Handlet sykt mye kjøtt, haha! Tror vi var litt for sultne da vi handlet inn i går. Har fortsatt to pakker kjøtt igjen + masse salat og mais, så blir nok grilling i morgen også. Grillmat er så diiigg!
 


To søte kort jeg fikk. Elsker søte ting.♥
 


Hadde en liten photoshoot. Tror ikke Anders synes det er så fett, hahah. Han har blitt flinkere til å ta bilder da synes jeg. 
 

Jeg synes at alle bildene blir så uklare. Kjøpte meg ny linse i vinter, men det hjelper visst ikke når kameraet mitt suger. Jeg burde bare selge hele driten og kjøpe noe helt nytt istedet. Bildene blir så dårlig og det er så irriterende.

Bursdagsbarnene! Hehe! Det er så rart at søskene mine blir så stor, jeg husker enda da de var små bebiser som om det var i går. Jeg er så glad for at jeg har vokst opp med 3 søsken, det betyr så mye. Jeg beundrer virkelig mamma og pappa for å ha taklet å ha 4 små unger, det er ikke bare-bare. Jeg vet at jeg selv aldri skal ha så mange barn, haha! Men jeg er glad for at jeg får oppleve å ha mange søsken. Håper jeg får mange tantebarn i fremtiden.♥♥♥

Boken jeg kjøpte i går. Gleder meg til å lese den! Jeg har sikkert 3-4 uleste bøker fra før av, men alle er krim og jeg hater egentlig krim. Så jeg har ikke giddet å lese dem, aner ikke hvorfor jeg kjøpte dem en gang. Kjøpte de sikkert på salg, men hva er vitsen når jeg ikke gidder lese dem uansett. Jeg liker ikke bøker/serier som handlet om etterforskning, boooring. Synes til og med at ‘Snømannen’ av Harry Hole var litt kjedelig.

Istad satt jeg ute med pc’en, men måtte til slutt gå inn for måsene plaget meg så jævlig. De har måsunger et eller annet sted i nærheten, så det går seriøst ikke an å sitte ute uten å bli stupt ned. Det holdt på å klikke for meg til slutt, for helt ut av de blå kom det en måse mot meg uten av jeg la merke til det først. Jeg er egentlig ikke så redd dem lenger, men de hyler jo så fælt at og kommer så brått på, at jeg nesten får hjertestopp. OMG så dum de er egentlig, jeg er jo ikke i nærheten av ungene og sitter jo bare i ro. Blir så IRRITERT! Til slutt tok jeg kosten og slo etter dem når de stupte, haha. Jeg treffer dem ikke så klart, det frister litt å bare hølje dem ned, men jeg er ingen dyreplager heller. I morgen skal jeg kjøpe vannpistol og sprute på dem, kanskje de holder seg unna da. De driter jo ned hagemøblene mine også, ååååh som jeg hater dem. 🙁
 

Nååå skal jeg hive meg i dusjen, kure håret og ta på ansiktsmaske.♥ 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg