not a gucci girllll

Er det bare jeg som synes Gucci er et stygt merke? Jeg synes klærne, skoene, beltene, veskene og alt er stygt. Haha! Forstår ikke hvorfor noen gidder bruke så ekstremt mye penger på et så stygt merke. Og det er ikke noe jeg sier fordi jeg er en fattiglus selv, men merket er jo skikkelig stygt. Gucci har blitt skikkelig mainstream blandt unge jenter. Alle løper rundt i de stygge overprisede gucci beltene sine. Gud det er dumt ut når alle jentene på en fest har på seg det samme beltet. Haha, jeg loller.

Anywayyys, jeg kom nettopp hjem fra jobb. Har akkurat tatt noen undersøkelser på meningstorget.no, og straks skal jeg pakke litt til Trondheimsturen i morgen. Meningstorget er forresten helt genialt, man svarer på spølsmål og så tjener man litt penger for hver undersøkelse. Jeg har tjent meg 75 kroner på noen dager, så det er jo ikke værst. Det kan jo bli noen kroner ekstra i måneden, dessuten tar det ikke lang tid å svare på spørsmålene heller. Et lite tips om du vil tjene noen ekstra kroner!



Nå surrer Real Housewives på i bakgrunnen her, de krangler som vanlig. Haha. Er det bare jeg som synes det programmet suger? Altså hvem gidder å sitte å se på damer i 40-årsalderen krangle om bagateller, da er Svenske Hollywoodfruer mye bedre ihvertfall. Real Housewives blir for mye for min del, haha! Det er sjukt å se hvordan penger og berømmelse ødelegger enkelte mennesker, men de var kanskje ikke verdens kuleste personer i utgangspunktet heller da sikkert. Jeg skjønner jo at alt er ekstra glammet opp og gjort til for programmet sin del, men personligheten deres? HVA skjer med den? Er de virkelig så dramaqueens og frekke som de fremstår på TV? Helt sjukt isåfall. Jeg hadde faen meg aldri orket det der, haha!

Nå skal jeg lage meg kveldsmat, og så skal jeg sikkert se en eller annen film med Anders før det blir natta. Vil forresten tipse dere om en film vi så i går på netflix, den heter ‘Vanilla Sky’. En litt rar film som man ikke skjønner så mye av før på slutten, men jeg likte den.

2 kommentarer
    1. så fint antrekk 😀 skjønner ikke at folk gidder og kjøpe så dyre merkeklær greit nok og eie en ting av et merke la oss ta feks michael kors veskene hvorfor skal de ha 10 forskjellige er det ikke nok med en. gucchi merket liker jeg men hadde aldri tatt meg råd til å kjøpe merket fordi det er svimlende dyrt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg