Trondheim city

Jeg kom hjem fra Trondheim for et par timer siden. Jeg var jo der med mamma og søstra mi som sagt, vi hadde det veldig koselig! Vi dro i går morges, og har shoppet i hele går og i dag. Er kjempesliten nå, man blir virkelig utslitt av å gå i butikker hele dagen! I tillegg så går jeg i vans, og da blir jeg ødelagt i føttene til slutt. Vans er ikke akkurat noen gode gå-sko akkurat. Men allikevel tar jeg alltid på dem, haha! 

Vi lå på Radison Blu, det samme hotellet som vi lå på for 2 år siden da vi var her. Liker det hotellet, så fint og sentralt. 


Noen som husker disse eller? Kjøpte meg alltid sånn før, selv om jeg eeegentlig ikke synes de var noe god. Haha!

 


Hahaha! Søte gjengen.

 

Vi startet med å shoppe med en gang da vi var fremme, shopping fra morgen til kveld haha! Jeg handlet mest første dagen, men handlet ikke sånn super mye egentlig. Ble litt, og mye var på salg. Det liker vi! Etterhvert som kvelden kom spiste vi middag på Frati. Maten var kjempegod der! Det ble noe feil med bestillingen først, de hadde bare laget mat til to av oss. Derfor måtte vi vente litt ekstra, og da fikk vi gratis dessert. Bare fordi vi måtte vente 10 minutter ekstra, da snakker man god service! Desserten var ikke akkurat billig heller, hadde blitt over 300 til sammen om vi skulle betalt selv.

Yummiii! Maten var skikkelig god, desserten også. Etter å ha spist gikk vi tilbake til hotellet og slappet av litt, før vi gikk oss en liten tur ut etterpå. Været var jo så fint også! Det er så koselig om sommeren i Trondheim.


Se så koselig gate! Her ville jeg bodd om jeg skulle ha bodd i Trondheim. Opp bakken ved Bakklandet, kanskje denne plassen heter Bakklandet også, er ikke sikker. Koselig plass ihvertfall. Sikkert svindyrt å bo der da, siden det er så nærme sentrum.

 


Var konsert oppe der, Dj-Aligator eller noe sånt. Dunk-dunk musikk, hehe!

 


Haha hva/hvem skal dette forestille? Noldus fra Harry Potter ligner det på!

 


Mamma og Linnea. ♥♥♥

Viser dere hva jeg shoppet i et eget innlegg. Nå skal jeg se The handmaid’s tale. Siste episoden, neeei! :((( Syyykt bra serie, anbefales!
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg