new in

Hallo! Jeg kom nesten nettopp hjem, har vært ute og spist sammen med familien til Anders. Vi ble påspandert mat av bestemoren hans, så snilt! Vi var på Orion, som er en helt OK restaurant. Maten er ikke sånn super wow, men helt grei til en rimelig pris. Funker på en søndag! Var forresten rolig i går, jeg og Anders gjorde ingenting og bare så en film. Vi så ‘War of the worlds’, med Tom Cruise. Sett den før, men husket ingenting. Spennende film, det skjer noe hele tiden. Dette er tredje eller fjerde filmen vi har sett med Tom Cruise denne uken. Elsker han som skuespiller, alle filmene han er med i er bra. Ellers har jeg ikke gjort stort i dag, har bare ligget ute og solet meg. Nå begynner jeg endelig å få en fin farge som jeg liker! Det ble en liten runde i solariumet i dag også da, haha… Det ble overskyet og jeg var uansett rett ved solariumet akkurat da. Jeg fikk med meg Anders inn i solariumet også, haha vi tar sol av og til sammen. Dyrt å ta sol hver for oss, så da tar vi heller sammen. Blir liiiitt trangt da, men det funker! Hah. Vi er vel ikke det eneste paret som tar sol sammen vel?

Tenkte å vise dere hva jeg shoppet i Trondheim forresten, så her er det! ↓

To topper, solbriller og bikini fra HM, langermet topp fra Carlings og skjørt fra Zara. Skjørtet hadde jeg på meg i dag, elsker det! Solbrillene digger jeg også, spesielt de hvite! Jeg passer de egentlig ikke i det hele tatt, men synes de er så kule og litt classy samtidig. De svarte ser egentlig litt stygg ut på bildet, de ser kulere ut i virkeligheten. De her kostet rett over hundrelappen tror jeg det var, så veldig billig briller med andre ord. Ellers hadde jeg ikke orket å kjøpt dem, bruker ikke akkurat solbriller så ofte. Ansiktsformen min passer egentlig ikke til briller, jeg har for spisst ansikt haha. 
 

Ellers så kjøpte jeg lykten over, og dette smykkeskrinet (eller hva det er) fra Kid. Lykten var på salg til 200 kroner, så måtte bare kjøpe den. Synes den ble fin på verandaen. Anders trodde det var et fuglebur først, jeg døøør! Smykkeskrinet måtte jeg bare ha for jeg likte fargen så godt, og så er det i sånn velour-aktig stoff som jeg elsker. Det er masse pynteputer, gardiner og forskjellig pynt i fløyel/velour hos oss på Kid nå. SÅ fint! Mange lekre farger også. Jeg kjøpte en aquafarget pute i fløyel for en stund siden der, og nå venter jeg på at svart skal komme inn i samme. Kommer til å bli så fint sammen i sofaen! Ellers så sikler jeg litt etter et rosa lammeskinn som har kommet inn hos Kid, men butikken vår har ikke fått det. Derfor vet jeg ikke hvordan det ser ut i virkeligheten. Men hallo, rosa lammeskinn? Hvor søøøtt! Haha! Tenker det kanskje ville blitt litt kult, svarte puter og rosa lammeskinn.

Elsker den nye bikinien min! Bikinitrusen er litt for stor ser jeg, så må nok kjøpe en størrelse mindre.
 


Anders likte de nye solbrillene mine, haha!

 

Sol, bikini, en god bok og sololje, that’s life! Det er ikke sololje på bildet over forresten, men solariumskrem som jeg kjøpte i dag på solariumet. Kostet bare 100kr, enkelte steder må man betale godt over 300kr for en krem. Måtte på butikken for å ta ut i småpenger, for maskinen der tar ikke kort. Minner meg litt på i ”gamledager” da solariumene ikke tok kort, og man måtte ha med cash for å betale med. Haha, tider!

Dette en bakgårdskatten som bor i bakgården vår på bildet under. Hun/han er en villkatt, og er veldig redd mennesker. Jeg bruker å sette ut mat til hun av og til, stakkars liten.♥ Hun virker ikke like redd oss lenger etter vi har satt ut mat, men er fortsatt skeptisk og tør ikke å komme veldig nær oss.
 

Søte bakgården, hehe! Har sett henne komme ut av steinmuren bak bilen, der er det et hull som hun sikkert sover inni. Nå skal jeg se film med Anders!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg