ny favoritt i klesskapet

Elsker dette skjørtet som jeg kjøpte da jeg var i Trondheim forrige uke! Synes det er så fint, samtidig som det er kult. Det er fra Zara, kostet bare 250kr. Anywaysss, jeg kom nesten akkurat inn døren. Jeg har vært å tatt sol, og etterpå da jeg dro til butikken så møtte jeg mormor. Hun skulle til oldemor en liten tur, så da ble jeg med dit siden jeg nesten aldri er der på besøk. Var koselig å stikke innom en tur! Oldemor er over 90 år, men hun er fortsatt like “klar“så det virker ikke som om hun er gammel. Tenk at jeg er 25 år gammel og fortsatt har en oldeforelder. Snille oldemor♥ 

Fikk denne superfine trenings-tightsen i posten her en dag. Jeg bestilte for liten størrelse sist, så jeg byttet den til en størrelse større og denne passet perfekt. Eeeelsker denne altså, såå fin og stoffet er så digg. Den er fra gymshark, treningsklærne derfra er dødsfresh. 

Dette lammeskinnet kjøpte jeg på Kid i dag, looove it. Råååsa!♥ Elsker denne rosafargen så måtte bare ha det. 

Kjøpte jordbær og fløte i dag, nam! Norsk jordbær er det beste. Jeg er i Verdal enda, drar hjem i morgen. Nå skal jeg spise litt og så hoppe i dusjen, og bare slappe av resten av kvelden.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg