dette skal jeg se på tv i høst, og sunnheten sjæl

Hejjj i natten! Regner med de fleste har lagt seg for lengst, but not me. Jeg har fri igjen i morgen, derfor sitter jeg enda oppe. Eller, jeg har tatt med meg pc’en i senga, men skal ikke sove riktig enda. Anders ville legge seg og jeg ville ikke sitte oppe på stua alene, hehe! Det er så kjedelig. Vi har sett et par episoder av Prison Break (den nyeste sesongen), og så har vi sett sesongstarten av Ex on the beach Norge. Jeg tvang Anders til å se det med meg, hehe.♥ Endelig har det startet! Det programmet eeer jo så teit, men så sinnsykt underholdende. Noen av folkene som er med må være psykisk ustabil på et vis. Altså jeg kan lage verdens verste drama selv, men de på EOTB tar virkelig kaka. Helt vanvittig. Dro innom butikken på vei hjem fra jobb i kveld, og kjøpte med litt snacks til kvelden. Anders har fortsatt ferie, så bruker det som en unnskyldning til å være litt usunn. Ehe!

De her er så gode! Sånn kjærlighet med strøsseldipp, kjøpte alltid slike før når jeg skulle drikke alkohol. Fikk vekk den ekle ettersmaken med dem her, haha! Hender jeg kjøper dem fortsatt når jeg skal drikke. Alkohol smaker dritt, så jeg må alltid ha noe å få vekk smaken litt med etterpå. Haha, en liten fun-fact bare. ”Hvorfor drikker du da?” hender det at jeg får spørsmål om. Ehh, hva tror du? For å bli full så klart! Hvordan kan noen kose seg med alkoholsmaken? Æsj.
 

Ble brownies til kvelds da, nam! Denne ble veldig rå, og det er slik jeg liker den best. Smaker så mye bedre da. Den siste tiden har jeg egentlig vært veldig usunn, nå er jeg nødt til å skjerpe meg. Haha… I morgen skal jeg komme meg på trening, har ikke vært der på hundre år, nesten litt flaut.

Nå som det går mot høst blir det mye mer å se på tv etterhvert. I høst skal jeg se på Ex on the beach Norge, Love Island Norge, Åndenes makt, ny sesong av Keeping up with the Kardashians og så var det noe mer også, men husker ikke. Men det er ihvertfall dette jeg vet jeg skal følge med på. Hehe, guilty pleasures! Anders hater alt, så får vel se på det alene. Haha! Nå skal jeg legge vekk pc’en og heller bruke iphonen. Jeg sitter for det meste på den, mye enklere. Den er jo såpass stor også! God natt!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg