fikk vondt av denne episoden

Keeping up with the Kardashians har endelig kommet med en ny sesong. Jeg fikk litt vondt inni meg av den første episoden, da Kim er skikkelig stygg mot Kourtney. Hun blir skikkelig lei seg og begynner faktisk å gråte, men Kim fortsetter med å være kald og frekk. Shit, Kim er cold as fuck, haha… Derfor jeg liker henne litt også for å være ærlig. Men synes hun gikk litt over streken denne gangen. Når en person gråter så fortsetter du ikke å være stygg. Kim sier at hun aldri gjør noe for hun ikke har en egen business, ikke har noen jobb osv. Kourtney sier hun har andre verdier enn å jobbe hele tiden, hun trenger ikke tjene mer penger og vil heller være hjemme med barna. Hun vil være hjemme når barna kommer hjem fra skolen, og ikke være borte på en eller annen jobb 24/7. Det forstår jeg så godt! Jeg synes Kourthney virker som den mest jordnære i denne familien, derfor blir hun desverre også litt kjedelig å se på. Hun blir liksom så mye mer ”normal” enn resten av familien. Samtidig er hun den som er mest naturlig utseendemessig, tror ikke hun har fikset på noen ting(?).

Uanseeett, jeg ligger med pc’en i senga og skal se enda en episode før det blir natta. Har fri i morgen, såå. I dag har jeg ikke gjort noe spesielt, jeg har tatt sol og så har jeg endelig klart å fått rævva på trening igjen. Jeg har ikke vært der på over en måned, så var litt tungt å trene igjen. Jeg var på en gruppetime som heter guns&buns på 3T, den timen er skikkelig bra! Man får liksom trent litt av alt. I morgen har jeg som sagt fri, så jeg og Anders skal dra å besøke svigermor. Blir trivelig! Nå skal jeg se neste episode av KUWTK. God natt, regner med de fleste sover. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg