3 sanger i dag

3 sanger som går på repeat i dag 
 

WiKpe03psfk
NGSoWGf3kaA

Disse 3 sangene går på repeat hos meg i dag, elsker alle tre! Spesielt Ignite, den er så kuuul! Har hørt den på fest flere ganger, men er først nå jeg har begynt å likt den skikkelig. Pull of the eye har jeg hørt tusen ganger før, men nå er det lenge siden så jeg addet den på spotifylista mi igjen. Blir aldri lei av den sangen, har så mange fine minner knyttet til den fra flere år tilbake. Den minner meg på året 2012. Jeg vet ikke hvorfor jeg likte 2012 så mye, men det var nok et fint år. Var vel dette året jeg ble singel også, om jeg ikke husker feil. Kom meg ut av et giftig forhold, og hadde det så sykt bra som singel. Haha!


 

Solbriller inne sjøhhh, på en regnværsdag. Sykt lol, men brillene er på for bildenes skyld, hehe<333 Nå sitter jeg her og snavler chilinøtter fordi jeg er så sulten. Vi skal snart ta toget til Skogn for å besøke svigermor. Der blir det visst pizza, det gledes på mat! 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg