gurr morning

Wops, jeg våknet nå, klokken er ett på formiddagen. Haha! Ligger enda i senga og drar meg, det er det beste jeg vet om morgenen. Late morgener (eller formiddager, ehe) er det beste! I dag har jeg ingen planer, tenker bare å dra en tur på trening i kveld. Og så skal jeg ta sol. Føler aldri jeg blir skikkelig brun. Inne ser jeg brun ut, men med en gang jeg kommer ut i dagslyset ser jeg blek ut. Hva er greia med det? Akkurat som om fargen bare forsvinner med en gang jeg går ut. Har ikke lyst til å bli blek og feit, si. Hvis dere har fulgt med på Ex on the beach så skjønner dere hva jeg mener, haha! Jeg loller litt, det var ei som kalte ei annen jente feit og blek, men det ironiske er at hun som sa det faktisk er feitere enn henne. Snakk om å dumme seg ut.

Nå skal jeg dra meg opp av senga og spise frokost!😄

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg