noen fakta om meg

-Jeg er eeegentlig ikke så veldig glad i pizza. Jeg spiser det, men kun hjemme hos andre, nekter å ha pizza til middag hjemme haha. På dagen derpå er det greit, men synes ikke det er noe godt da heller. Jeg er heller ikke noe glad i burger. Aldri vært. Skjønner ikke hvorfor folk er sååå glad i pizza og burger?
 

-Jeg hater egentlig å være ute på byen. Jeg er der MAKS en halvtime, og så drar jeg hjem og fester heller. Bor jo 1 minutt unna byen, så det er enkelt sånn sett. Hender jeg drar litt frem og tilbake hvis alle de andre er på byen, haha! Hvis jeg hater å være på byen her, så kommer jeg sikkert til å avsky å være ute på byen i større byer, der virker det som om alle skal være så stiv pyntet og sitter der ved bordet sitt og nipper til drinken sin. Spyr litt.
 

-Jeg elsker apple sine iphoner, men jeg kommer aldri i livet til å kjøpe meg en mac. Vanlig pc med windows is the shit. Takler ikke mac, vet ikke hvorfor meg jeg bare liker det ikke.
 

-Jeg har vært i et forhold i over 4 år.
 

-Drømmen er å jobbe med dyr. Kunne tenkt meg å jobbet i dyrebutikk eller i et kattehotell!
 

-Når jeg blir stresset, så blir jeg som oftest VELDIG stresset. Blir jo et vrak. Skal sies at jeg blir svært sjeldent stresset da.
 

-Jeg er egentlig ikke særlig spontan av meg, liker best å planlegge ting. Jeg kunne for eksempel aldri ha bestilt en ferietur og reist to dager etterpå, jeg liker å glede meg til ting og planlegge. Det hadde uansett ikke gått da på grunn av jobb, haha!
 

-Jeg kan være veldig blond aka dum. Noe ekstremt også. Føler meg skikkelig mindre smart rett og slett, og det er noe jeg hater ved meg selv.
 

-Jeg elsker å være på IKEA! Virker som IKEA er et sted mange hater å være, skjønner ikke hvorfor? Det er så gøy å gå rundt og se på de forskjellig stilene og hvordan det er møblert, skikkelig inspirerende. Og så har IKEA så mye billig og snedig. Love it!
 

-Jeg ser sjeldent på nyheter, derfor får jeg med meg svært lite av det som skjer i rundt meg.
 

-Jeg er blitt besatt av å være brun igjen. Jeg var blek i flere år, men nå som jeg har fått farge i sommer er jeg livredd for å miste den. Derfor tar jeg sol flere ganger i uka. Det er sååå fint å være brun!
 

-Jeg hater Friends, skjønner ikke at noen synes det er bra og gøy??? Ellers så liker jeg heller ikke Modern Family eller The Big Bang Theory.


Det var noen fakta om meg! Tror jeg sikkert har skrevet 30 slike innlegg på bloggen før, så er vanskelig å finne noe jeg ikke har skrevet før. Haha! Nå kom Anders inn døren her, han har vært på butikken om kjøpt nugatti til meg.♥♥♥ Fikk plutselig lyst på nugatti på brødskiva, er sååå lei av alt pålegget jeg spiser. Eller, ”alt” pålegget, nå høres det ut som om jeg spiser masse forskjellig på brødskiva, men det gjør jeg ikke. Jeg spiser kun brunost eller salami på. Jeg er egentlig ikke så glad i brødskive, og liker heller ikke nesten noe pålegg. Haha, så sykt kjedelig egentlig. For hva annet skal jeg spise til frokost eller kvelds som er enkelt? Jeg spiser kun brødskive for meg må få i meg noe mat, så jeg tvinger det i meg. Herregud jeg har NULL fantasi når der kommer til mat. Uansett, jeg skal trykke i meg de jævla brødskivene og så skal jeg stikke å ta solarium. Planen er å bli så brun at folk ikke kjenner meg igjen. Neida… Joda?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg