nytt fra Gymshark ++

Nå har jeg nettopp vært på butikken og handlet kattmat og dopapir. Haha, sånne kjedelige ting som må handles, som ofccc måtte gå tomt på en søndag. Stakkars kattene hadde ikke fått mat siden i går kveld, de små pelsdottene mine holdt på å sulte ihjel. :((( Det føles ikke helt som søndag i dag, jeg var rolig i går så i dag er jeg i heeelt fin form. Digg! Jeg har ikke festet på en måned, føles godt egentlig. Ser ikke vitsen med å feste så ofte lenger, SÅ gøy er det ikke.

Uansett, jeg har klikket hjem litt diverse den siste tiden som jeg tenkte å vise dere. Bestilte blandt annet et drit fint treningssett fra Gymshark. Ååå, det er så fint!

Dødsfint! Dette var på salg også, så betalte vel litt over 1000kr til sammen. Gymshark har helt vanvittig mye fint av treningsklær, jeg dør! Bare synd at treningsklær er så dyrt, hvis ikke skulle jeg ha kjøpt alt fra den siden. Hehe! Jeg har en slik tights i blå/hvit også, den er også sykt fin. Dessuten elsker jeg stoffet på klærne, det er ikke sånn typisk glatt tights-stoff liksom, men mer mykt. Så digg å trene i! Virkelig verdt pengene.

Denne vans toppen bestilte jeg fra Nelly. Stoffet var veldig tynt, hadde jeg visst det så hadde jeg nok ikke kjøpt den. Men valgte å beholde den uansett, synes den var så fin. Likte rosafargen.
 

Pudderfoundation kost fra Morphe, bronzer kost fra e.l.f og highlighter kost fra Real teckniques. Jeg likte alle untatt den bronzer kosten, den fikk bare sminken min til å se skitten ut. Så kommer til å bytte ut den med en annen. Trengste sårt nye koster, har hatt de forrige i flere år… og jeg har aldri renset det. Heeehhh. Æsj… De her kostet dessuten ikke all verden. Tror jeg betalte ca 200 kroner for alle tre.
 

Varmebeskyttende spray fra GHD. Denne har jeg hatt flere ganger. En favoritt!
 


Nå skal jeg snart lage middag til meg og Anders. Anders er syk, stakkars. Han har vondt i halsen og hoster hele tiden, jeg ber til gud om at jeg ikke skal bli smittet. Det går fint om jeg blir forskjølet, men jeg vi IKKE få vondt i halsen. Å ligge å plages fordi det klør og er vondt i halsen er noe av det jævligste som finnes! Man hoster jo til man nesten spyr, så ekkelt. Ellers skal vi se på The walking dead resten av dagen. Jeg holdt på å skrive ‘Keeping up with the walking dead’ først, looool.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg