det sykes

Hey, nå er jeg på besøk hos Ivan. Vi har gått tur sammen i dag. Jeg trengte å komme meg litt ut for å få litt frisk luft, har vært inne hele helga haha. Jeg er blitt forkjølet, så det var litt tungt å gå tur egentlig. Ble syk i går kveld, kjennes ut som jeg er blitt verre nå. Uff, såklart måtte Anders smitte meg. Er helt varm, så jeg ligger rett ut på sofaen til Ivan. Får håpe jeg ikke smitter han, haha! Uansett, her er noen bilder fra gåturen. Etterhvert skal jeg hjem og legge meg, er helt død kjenner jeg.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg