en trist dag

I dag har jeg vært i begravelse til bestefaren min som døde i forrige uke. Han fikk kreft for et års tid siden, og i starten av august hadde det spredt seg og da var det ingenting mer å gjøre. Det er så trist og det føles helt rart, han ble bare 76 år og skulle ha levd i mange år til. Hjemmet til Bæssa og Bæssekall (som vi barnebarna kaller dem) har på en måte vært mitt andre hjem siden jeg var barn, og det vil bli litt rart å komme dit på besøk uten at han er der. Han kommer jeg aldri til å glemme. Håper han har det fint der han er nå, hvil i fred.❤

Jeg har akkurat vært ute og spist, orket ikke lage noe mat hjemme i dag. Her er det varmt og stor sol i dag, herlig! Fint at vi får noen siste sommerdager før høsten slår til for fullt. Nå skal jeg lese litt og så blir det å se litt serier etterhvert, og så blir det natta. Jeg fikk bare 5 timer på øyet i natt, jeg klarte bare ikke å sovne i natt. Så i dag er jeg skikkelig trøtt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg