dramaahhh og en fet sang

Nå har jeg nettopp sett på Bloggerne, Love Island og Ex on the beach. Anders har lagt seg og jeg har TV’en for meg selv, så da kan jeg se på alle søppelprogrammene jeg liker. Haha! Han takler jo ikke slike program. Jeg blir sååå oppgitt av å se på Ex on the beach, det er så mye unødvendig drama. Nå for eksempel er det TRE jenter som krangler om èn gutt. Han gutten vil ha to av de, og klarer ikke bestemme seg for hvem. Så sånn går det da, 3 kantdrama pluss en jente til, men som han ikke er interessert i. Altså, hvooordan kan en jente være interessert i en gutt som ikke vet hvem han vil ha? Hadde det vist seg at fyren jeg er interessert i hadde vært interessert i flere, så hadde jeg bare gitt en lang faen i han med en gang. Merkelig nok er de to jentene venner. Haha, har faktisk opplevd dette i virkeligheten, ikke jeg altså, men med noen venner. Det var to jenter jeg kjente som begge hadde vært sammen med en fyr, og så begynte vi alle å henge sammen og de ble etterhvert interessert i han igjen. Han var tydeligvis interessert i begge han også, og visste ikke hvem han skulle velge. Husker han spurte meg om hva han skulle gjøre. Hahaha, for en fucked up situasjon.

I morgen skal jeg til frisøren for å farge håret. Jeg har ikke farget håret på 4 måneder, sååå det gledes! Nå har jeg mye ettervekst og brune flekker her og der. Jeg er elendig til å farge håret selv, noe jeg gjorde sist, og da klarte jeg tydeligvis ikke å fordele fargen jevnt i håret. Så da ble det noen flekker her og der fordi jeg ikke hadde smørt inn skikkelig. Dessuten synes jeg ikke fargen man får kjøpt i butikken holder like lenge, så da får jeg vel dra til frisøren og svi av noen hundrelapper da. Fyfaen det er DYRT å være til frisøren! Sist betalte jeg 1000kr for farging. Jeg skal kun farge det, og ikke klippe det. Jeg burde sikkert ha klippet tuppene litt, men jeg vil ikke haha. Skal spare liiitt til før jeg gjør det. Synes jeg har begynt å fått en bra lengde på håret, og lenger skal det bli! Aldri skal jeg ha kort hår igjen, det passer meg ikke. Jeg skal forresten farge håret mørkt, som vanlig. Håret mitt er jo mørkt nå også, men skal farge det nesten svart. Eller mørke mørke brunt da, nesten svart. Synes det er så fiiint! Får passe på å sole meg litt ekstra slik at jeg ikke ser blek ut. Hehe!

Uansett, må dele en drit kul sang jeg fant her en dag. De spilte denne sangen på et tTV-program, og jeg måtte finne ut hva den het med en gang. DIGGER den!
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg