pancakesss

Dagens middag, pannekaker woho! Er så dritt lei av all maten vi spiser for tiden, og pannekaker har vi ikke spist på hundre år, så det var godt. Blir alltid sånn kvalm-mett av pannekaker, er nesten litt kvalm enda. Nå har jeg pakket litt og er snart klar for å ta toget til Verdal. Jeg skal være med tanta mi og bestemor til Østersund i morgen, derfor skal jeg sove over der i natt siden vi drar tidlig i morgen. Gleder meg, har ikke vært i Østersund på mange år. Husker ikke hvordan det ser ut der en gang, så lenge er det siden. Og på lørdag skal jeg til Trondheim med Anders, mamma og gjengen. Vi skal være med på ‘Run away escape’, det er et slags spill. Jeg har aldri hørt om det og har egentlig ikke peiling på hva det er vi skal være med på, men det blir sikkert gøy! Mamma, lillesøstra mi, mormor og morfar spilte det da de var i syden i sommer, og man blir låst inn i et rom og så skal man løse gåter osv for å komme seg ut. Haha, håper det er drit skummelt. Dum som jeg er så klarer jeg sikkert ikke løse noen ting, hahaha! Etterpå skal vi spise på Graffi, har bestilt bord der til sju på kvelden. Maten der ser helt syyykt god ut, så det gleder jeg meg skikkelig til! 

Jeg har lest ferdig ‘I morgen var jeg alltid en løve’, så da kjøpte jeg denne boken her, ‘Psykehus’. Jeg leser bloggen til hun som har skrevet den og vet at hun skriver veldig bra. Gleder meg til å lese den! ‘I morgen var jeg alltid en løve’ var en bra bok, men jeg kunne ikke relatere meg til den og dermed ble den litt kjedelig i lengden. Men jeg lærte mye av boken føler jeg, så jeg likte den allikevel. Ellers gleder jeg meg skikkelig til at boken til Sophie Elise kommer ut i Oktober. Jeg ELSKET den første og leste den ferdig på èn dag, så godt likte jeg den.

Men nååå er jeg nødt til å logge av. Toget er her om 20 minutter. Jeg skal ha med meg tre dyner som jeg skal vaske hos bestemor, ser sikkert liiitt dumt ut på toget. Drasser rundt på masse dyner liksom, haha! Jeg har ikke trommel, og dynene MÅ tørkes. Bah, så tomvindt.

2 kommentarer
    1. Håper du liker boken! <3 Jeg har forøvrig akkurat begynt med Sophie Elise sin bok i dag, for jeg likte også Forbilde veldig godt!
      Også må jeg bare si: FOR et fint bilde du har tatt av boka mi og da! Kanskje det er greit at jeg poster det på Facebook, med navnet ditt? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg