Østersund og harryhandel

Nå har jeg nettopp dusjet og spist frokost, og skal straks finne frem klær og fikse meg. Jeg skal jo som sagt til Trondheim i dag med Anders, mamma og søskene mine. Vi drar med toget klokken to, så det er ikke så lenge til. Jeg er veldig spent på hva det der ”Run away escape” er for noe, haha blir sikkert gøy! Der skal vi ikke være før fem, så får vel titte litt i butikker først. Før jeg drar tenkte jeg å vise litt bilder fra da jeg var i Østersund i går! Vi startet å kjøre sju i går morges og var fremme i ti-tiden. Jeg fikk såklart ikke sove i går natt, så jeg fikk bare 3 timer på øyet. Men var allikevel ikke trøtt, men var godt å legge seg tidlig i går kveld. Uansett, her er noen bilder! ↓
 


Bæssa og Linnea 🙂
 

Vi spiste på en kina restaurant. Maten var kjempegod, nam! Jeg spiste biff shopsuey, som jeg så og si alltid gjør når jeg spiser på kina restaurant.
 

Så mange koselige hus i Østersund, får litt sånn pippi-langstrømpe følelse.

Var innom en stor butikk der de solgte alt mulig som het Dollarn. Der var det såååå billig, helt sykt! Handlet masse småtteri derfra, fikk så mye for pengene.
 

Til slutt dro vi innom en matbutikk for å kjøpe litt forskjellig. Jeg kjøpte ikke noe mat, bare litt godteri og colabokser. Colabokser er jo obligatorisk å kjøpe med når man er i Sverige! Jeg hadde en del svenskpenger igjen som jeg skulle bruke opp, men alt er jo så billig så måtte handle en del for å få brukt opp det. Haha! Godteri er latterlig billig i Sverige i forhold til Norge ass.
 

Her er alt godteriet, pluss catnip til kattene. Haha, Luffy elsker catnip. Om man tar vekk colaen så ble det under 200kr for alt det her godteriet. Altsååå! I norge hadde det sikkert blitt 400-500 kroner eller noe sånt. De søppeldyngagodteriet kostet 10kr per pose, i Norge koster det vel sånn 30-40kr? Helt sykt. Jeg kjøpte litt forskjellig godteri denne gangen, fikk så lyst til å prøve noe nytt! Så kjøpte masse rart, ehe.
 

Så kjøpte jeg en drikkeflaske, en parfyme (luktet helt sykt godt og kostet bare 40kr), glam glow ansiktsrens og en ansiktsmaske. De face geleene og hårmasken fikk jeg i posten i går, så de kjøpte jeg altså ikke i Sverige. Jeg elskeeer den face geleen, den fjerner død hud og den funker som bare faen. Hårmasken hadde jeg faktisk ikke bestilt men den var med i pakken, haha jaja! Har hørt mye bra om den så gleder meg til å teste den.

Kjøpte en superfin globus i rosa og gull på Indiska. Elsker denne, så lekker! Har fått opp øynene for gull i det siste, tror jeg skal kjøpe noen gull lysestaker for å ha ved siden av denne.
 

Og til slutt så kjøpte jeg denne toppen på Gina Tricot. Så søt og digger fargen. Det var alt! Nå må jeg logge av og kjappe meg å fikse meg. Ha en fin dag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg