jeg leeeer

Jeg har nettopp sett på Skal Vi Danse, og jeg døde litt da jeg så Frank Løke danse i Borat drakt. HAHAHA, jeg leeeer! Virker som om jeg er den eneste som ler tho, alle andre ser ut til å klikke i vinkel. Helt ærlig så skjønner jeg ikke hvorfor? Virker litt som om folk bare henger seg på «hatinga», altså ille var det jo ikke. Og det at folk blir sinte fordi dette er et familieprogram og at det er barn som ser på, jeg trooor ikke at barn vil ta skade av å se en mann danse i boratdrakt altså. Frank er en merkelig skrue, men synes han er litt kul og. Og forresten til dere som sier at barna deres blir sjokkerte av dette, jeg tror de ville blitt mer sjokkert av å ha sett alt det stygge foreldrene deres skriver om andre på nett. Just saying. TAKK GUD for at jeg ikke har foreldre som sitter og skriver stygge ting om andre mennesker på internett. DET er flaut, det! Nå må folk ta seg sammen og slutte å være så prippen, eier ingen humor i Norge?

Ellers har jeg og Anders sett ferdig Forrest Gump, den filmen er så fiiin! Husker jeg ikke likte den før, wtf liksom. Vi har forresten hatt en fin dag i Trondheim i dag, kom hjem i ti-tiden i kveld så er sliten nå. Deler litt bilder i morgen. 😄

1 kommentar
    1. Forest Gump er utrolig fin! Synes den var sjukt kjedelig første gang jeg så den, men endret mening etter å ha sett den med et annet syn andre gang. Føler at jeg er den eneste som ikke følger med på skal vi danse akkurat nå, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg