dagens mathandel

Jeg har nettopp spist middag, og nå sitter jeg her i sofaen og ser på gamle episoder av KUWTK som surrer i bakgrunnen. Gud så mye drama det er i den familien, rart de ikke får en mental breakdown hele gjengen. Haha… Anders jobber til åtte i kveld, så i dag har jeg vært hjemme alene mesteparten av dagen.

Dagens mathandel! Var på mega istad og der var det tilbud på både favorittbrødskiven og frukt. Etterpå dro jeg til en asiatisk sjappe og kjøpte litt forskjellig nudler. De med biffsmak er best! Veldig billig for nudler der, det ble 49kr for 6 pakker. De her er myyye bedre enn de man får kjøpt i matbutikk. Vet ikke hvor interessant det er å se hva jeg har handlet på matbutikken, haha! Selv liker jeg å se hva andre handler, får litt inspirasjon til hva jeg kan kjøpe. Det kjedeligste jeg vet er å gå rundt på butikken og ikke ane hva jeg skal ha.

Digger de her strømpene, så varme og so cuuute. Nå skal jeg se noen episoder av The Affair, det har endelig kommet en ny sesong på HBO. Yeey! Jeg hadde ikke fått med meg det, men den nye sesongen kom visst i juni. Ellers gleder jeg meg skikkelig til Outlander kommer i starten av november, den serien var så braaa! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg