så glad jeg ikke bor alene nå

Det blåser skikkelig kraftig ute, nesten så det blir litt skummelt. Har vinduet åpent fordi det er så varmt, så rullegardinen og gardinene blaffrer til alle kanter. Det var noen som en gang sa at det er ånder som herjer når det blåser, så hver gang det blåser når der er mørkt så tenker jeg på det, haha! Snakk om å skremme seg selv. I tillegg hører jeg sånne hviskelyder som vinden lager, så scary. Er skikkelig glad for at jeg har samboer nå! Og katter. Hadde jeg bodd alene hadde jeg blitt redd. Jeg er litt pingle skjønner dere!

Jeg har nettopp sett en episode av The Affair. Ååå skjedde noe trist der nettopp, men skal ikke røpe noe tilfelle noen ikke har sett episoden enda. Uansett, Anders har sovnet på sofaen så nå skal jeg vekke han og få han med på soverommet. Nå blir det natta!😴

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg