det var på tide

Hey! Nå har jeg nettopp dusjet og spist litt kveldsmat, har vært på trening og blir alltid så sulten etterpå. Det var skikkelig hardt å trene i dag, tror nok det hadde noe med at jeg trente på stappfull mage. Kjente det skvulpet i magesekken, hahaha æsj! Jeg er bare hjemme og slapper av i kveld, det blir nok en rolig helg her i gården. Helt ærlig føler jeg meg litt ferdig med festing, det frister ikke lenger. Kanskje en gang i blandt, men ikke hver helg. Det ooorker jeg ikke, haha! Har blitt kjedelig. Jeg er alene litt i kveld siden Anders tar en lønningspils med jobben. Jeg har dratt med dyna på stua, tent lys og kjøpt potetgull og cola. Skal koses! I morgen drar vi og besøker bestemor, blir koselig.

Nå skal jeg se gårsdagens episode av Ex on the beach, og så blir det Love Island. Haha, søppelprogrammene mine<3<3<3 

Forresten, jeg skal begynne å ta kjøretimer! Jeg skal allerede ha en kjøretime på tirsdag, herregud som jeg gruer meg. Jeg har ikke øvelseskjørt en dritt, og kan ikke å starte en bil engang. Hvordan skal dette gå??? Men det er virkelig på tide at jeg tar tak i kjøringen, jeg MÅ jo ha bil etterhvert. Lurer på hvor lang tid dette tar, blir sikkert holdende på i over et år. :((( Ønsk meg lykke til, lol.

4 kommentarer

Siste innlegg