throwback; Barcelona

Jeg har ikke så mye å blogge om og heller ingen nye bilder, så tenkte å ha en liten throwback fra da jeg var på ferie i Barcelona i sommer. Ååå som jeg savner den turen! Barcelona var en så utrolig fin by, og jeg har veldig lyst til å dra tilbake dit en eller annen gang igjen. Vi var der i starten av juni og det var egentlig perfekt, da var det ikke sånn suuuper varmt der enda. Savn!!
 

Vi hadde litt lyst til å få til en tur til Gran Canaria etter jul en gang, men tror nok vi bare må droppe det. Vi prøver å spare til å kunne kjøpe leilighet, pluss at jeg nå skal begynne å ta kjøretimer, som igjen vil sluke en del penger. Heldigvis har snille mormor og morfar spart en del penger siden jeg var barn som jeg kan bruke til førerkort, men når den kontoen er tom så må jeg bruke mine egne penger. Gudene vet hvor mye det vil komme til å koste til sammen, men jeg tipper rundt 40.000kr. Kanskje enda mer også, siden jeg ikke har øvelseskjørt fra før av. Baaah som alt koster penger.

Nå drar jeg og Anders med toget til Verdal, vi skal besøke bestemor og de der.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg