hos mamma

Hey, nå er jeg hos mamma. Jeg dro til mormor og morfar for å spise middag tidligere i dag, og etterpå ble jeg med hit. Jeg tenkte å øvelseskjøre litt med pappa, så det har jeg fått gjort i dag. Det er liiitt skummelt å kjøre enda, men føler jeg klarer meg greit. Har ikke kjørt av veien enda, si! Haha! Neida, skal nok gå fint. Min neste kjøretime er ikke før 18. oktober, noe jeg synes var litt lenge til. Jeg får uansett ikke til å øvelseskjøre denne dagen, så jeg må få byttet til en annen dag. Herregud jeg gleder meg så SYKT til jeg er helt ferdig og har førerkortet i hånden, da er et mål i boks. Jeg har tre mål, og det er å ta kortet, kjøpe leilighet og få en 100% fast jobb.

Uuuansett! Jeg har nettopp sett Love Island, jeg heiet på Andrea og Morten og de vant heldigvis. Etterpå skal jeg se Ex on the beach og Bloggerne. Mamma er på jobb derfor er jeg her hjemme alene, sammen med søskene mine da så klart. Nå skal jeg finne meg noe mat, ble bare en kjapp oppdatering det her. 🙂
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg