20 varmegrader i midten av oktober

Skjønte ingen ting da jeg våknet i dag, det var så varmt inne på soverommet og vinduet sto helt åpent. Det har jo vært varmt de siste dagene, men i dag har vært den varmeste dagen hittil. Var jo 20 varmegrader ute! Ytterdøren har stått åpen i hele dag, folk har klippet plenen og jeg har sittet ute i sommerklær. Fikk sommerfølelse, noe som var veldig rart, vi er jo i midten av oktober! Hva skjer? Dette kan ikke være normalt. Jeg tror jeg aldri i hele mitt liv har kunnet gått ute i sommerklær i midten av oktober. Det har vært kaldt den siste tiden, jeg har funnet frem vinterjakken, men den kan jeg bare legge tilbake i skapet inntil videre ihvertfall. Haha! Sykt. Det global oppvarmes. Herregud lurer på hvordan klimaet er om 40 år, skummelt å tenke på.


 
Tok sol tidligere i dag og knipset litt bilder på veien. Høsten er så utrolig fiin! Trooor faktisk høsten er min nye favorittårstid. 

Senga mi♥♥♥ Haha neida, jeg tar ikke sol så ofte lenger. Tar av og til for å holde på brunfargen bare.

Kjøpte en søt, rosa bokstavtavle fra Kremmerhuset som Anders har pyntet så fint. Herpes??? Kjempepent<333

Lille Suzie som ligger ute på verandaen. Kattene har sovet i hele dag, tror de fikk litt sjokk av den plutselige varmen. Jeg synes egentlig temperaturen har vært perfekt i dag. Verken for varmt eller for kaldt. 

Nååå skal jeg og Anders se på en ny serie på netflix som heter ‘The haunting og hill house’. En skrekkserie, håper den er bra! Noe den sikkert ikke er, hehe…

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg