meg på Paradise Hotel?

Haha jeg må bare fortelle noe litt gøy som skjedde her en dag. Tidligere denne uken søkte jeg på Paradise Hotel for å se om jeg kom til å bli kontaktet. Plutselig fikk jeg mail der det sto ”Gratulerer! Vi ønsker å invitere deg til intervju til Paradise Hotel 2019 blablabla”. Jeg kunne altså komme og intervjues i en gruppe med 10-15 andre søkere. Hahaha, synes det var litt gøy at jeg ble kontaktet, men jeg takket selvfølgelig nei. Nå er det nok en del mennesker som invitert til intervju så SÅ stort er det ikke, men litt gøy var det. Jeg hadde nok ikke gått videre og inn i programmet, det tviler jeg på. Jeg hadde aaaldri passet inn i TV-skjermen, jeg hadde blitt alt for klein. Jeg hadde ikke blitt med om jeg fikk 1 million for det engang, haha! Dessuten må man være singel for å kunne være med. Skal slå opp med Anders og være med på Paradise Hotel jeg nå. :PPPppp Lol. Det jeg alltid har lurt på er om det bare er NAV’ere som er med på Paradise, for hvem kan bare ta seg fri fra jobb eller skole i 3 måneder? Det har jeg alltid lurt på. Det er vel ikke bare-bare å få fri fra jobb så lenge? Og har ikke folk regninger og slikt å betale, da må man jo ha inntekt hver måned. Skjønner ikke helt? 

Ingen automatisk alternativ tekst tilgjengelig.

Nå har jeg nettopp sett på Åndenes makt, og skal straks se en episode av Kardashians. I dag leste jeg forresten ferdig den nye boken av Sophie Elise. Vet ikke heelt hva jeg synes om boka, altså den var jo bra, men det ble litt mye av det samme. Ble litt kjedelig, likte den forrige mye bedre. Nå ble jeg litt lei av å lese selvbiografier, jeg har kun lest det i det siste. Neste gang skal jeg lese noe helt annet, kanskje en grøsser bok av Stephen King? Noen som har lest hans bøker, er de bra og skumle? Har lyst til å lese en skikkelig skummel og spennende bok! Jeg vil ha masse spenning slik at jeg nesten aldri klarer og legge fra meg boka. Men jeg vil IKKE lese krim! Hater krim, har alltid gjort det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg