skjønner meg ikke på mennesker som…

Skjønner ikke meg på mennesker som…


…nesten alltid har TV’en avslått. Jeg slår på TV’en med en gang jeg står opp, med mindre jeg skal på jobb. Er jeg hjemme er TV’en alltid på. Det blir så stille hvis den er avslått og jeg ha noe bakgrunnsstøy. Skjønner ikke hvordan folk kan sitte i sin egen stue uten at TV’en er på. Haha!

… går midt på gaten, slik at vi som sykler aldri kommer forbi. Kan ikke folk lære seg å på SIDEN for en gang skyld? Skjønner at det er litt vanskelig om man går to eller flere sammen, men går man alene trenger man ikke å gå midt på. Åhh. Irriterer meg over dette hver eneste dag.

… klager over at bæreposer koster penger. Jeg synes det er ganske greit at bæreposer nå koster noen kroner over alt. Da tar kanskje flere med egne bæreposer og det blir mindre plast. Men det driter visst folk i, bæreposene skal være gratis og det gjør ikke noe om vi drukner i plast. Fremover skal jeg prøve å huske å ta med meg handlenett når jeg handler i matbutikken, for herregud så mye plastposer det blir. Når folk klager over at posen koster penger så blir jeg litt oppgitt, ta med deg et handlenett neste gang så er problemet løst.

… skriver ”first” på bildene til kjendiser på instagram. Haha, hvem faen bryr seg om du skrev først.

… elsker pepsi max. Pepsi max, liksom??? Jeg har drukket mye pepsi max siden mamma elsker det, men jeg har aldri lært meg å like det. Det smaker ikke godt. All sukkerfri brus smaker dritt. Nå drikker jeg ikke særlig ofte brus, men når jeg gjør det skal jeg ha skikkelig brus. Cola er favoritten og kommer for alltid til å være det.

Noe du er enig i? xD

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg