snart halloween

Jeg sitter å ser på halloween sminkevideoer på youtube. Det er så mye kult! Snart er det halloween og jeg skulle så inderlig ønske jeg bodde i USA på denne tiden av året, det må være så fett. Mange tar virkelig av med pyntinga, alle barn går trick or treat og det ser ut til å være helt syke halloween-fester på nattklubbene. Sååå kult! Jeg elsker egentlig halloween, men her i Norge bryr ingen seg liksom. Ihvertfall ikke her jeg bor, kanskje i Oslo er det litt fler som feirer og kler seg ut. Jeg har alltid hatt sååå lyst til å kle meg ut skikkelig, men tør ikke her jeg bor siden det er så lite og ingen kler seg ut uansett. Kjedelig… Når jeg får unger skal jeg pynte skikkelig hjemme og kle meg ut sammen med dem og gå trick or treat. Sånn, for real. Hahah! 

 

Denne looken er helt syyyk! Ååå! Ser for meg denne sminken med et svart skikkelig sexy antrekk og høye hæler. Hadde vært så kult. 💀

Litt halloween-inspo! 👻Feirer du halloween? En annen morsom ting på halloween er at Anders har bursdag! Han blir 28 år og jeg føler vi begge begynner å bli gamle. Haha, neida! Jeg tenker å lage pavlovakake til han på bursdagen, mest fordi jeg har lyst på det selv heheeee. Moren til Anders skal lage gulrotkake til han som er hans favoritt, derfor kan jeg lage noe annet, så da blir det pavlova. Vi begge liker det da, men jeg eeeelsker pavlova. Beste som finnes, med masse bær på. Mmm! 

Nå har jeg gjort litt husarbeid, og skal etterhvert stikke til butikken for å møte Anders og kjøpe mat. Tenkte å prøve noe nytt i dag, honningglasert kylling. Mamma lagde det til 17.mai og det vaaar så godt! Så det skal vi prøve i dag, håper det ikke går til helvete haha. Senere i dag skal jeg komme meg på trening, har ikke vært der på over to uker nå. Woops!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg