biff til kvelds

Jeg har nettopp spist biff til middag/kvelds. Biff til kveldsmat sier man ikke nei til, spesielt ikke rett etter trening. NAM! Jeg rakk ikke spise før trening, så da ble det etter istedet. Anders fant biff til halv pris, han jobber i matbutikk så han kjøper alltid med biff hvis den er på halv pris. Ellers er biff utrolig dyrt, derfor spiser vi det heller ikke så ofte og da smaker det ekstra godt. Det var godt å endelig komme seg på trening i dag igjen. Jeg var på to styrke timer, så jeg tror jeg kommer til å kjenne det godt i beina og armene i morgen. Men det er et bevis for en selv at man han trent skikkelig!

Anders dro på butikken for å kjøpe kvikklunsj, snack chips og love hearts. Wops, hva skjedde med å være sunn… Men åååh, jeg fikk så lyst på noe digg. Snack chips er forresten favorittpotetgullet, synd det er så forbanna dyrt. 50 og noe kroner koster det for en pose, og denne posen er ikke full engang. Men sykt godt! Etterpå skal jeg se på Truls ala Hellstrøm med Anders. Vi begge elsker det programmet. Vi er nok av de få som liker arrogansen til Hellstrøm, haha! Er så glad for at det kom en sesong til. Meeen først ”skal han bare” spille en runde til med Fortnite. Det spillet ser dritkjedelig ut og jeg skjønner ikke hvorfor så mange elsker det? Nå er ikke jeg noe glad i gaming i utgangspunktet heller da. Virker forresten som om mange jenter later som om de elsker gaming for å imponere guttene, det er så sykt kleint at jeg dør.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg