dette er noe av det ekleste jeg har sett

Visste dere at det finnes en fobi som heter trypofobi? Det er en fobi mot mange små hull. Jeg husker ikke helt hvor jeg fant ut om denne fobien, men jeg måtte søke den opp og bildene som kom opp var så syyykt ekle! Bare se under ↓

Bilderesultat for trypophobia

Bilderesultat for trypophobia

Æææsj! Kanskje litt merkelig fobi, men det ER jo jævlig ekkelt. Men det er litt rart det der, med masse små hull ved siden av hverandre, man får liksom lyst til å skrape de vekk! Lurer på hvorfor? Og lurer på hvorfor bildene over egentlig er så ekle. Det første jeg tenker er at det ligner på svære porer med masse gørr i midten. Haha, så sykt ekkelt.

Nei fysj, nok om det! Jeg sitter enda oppe og har akkurat sett på The Kardashians. Jeg savner litt hvordan Kardashians episodene var før, nå er det liksom så tilgjort og uekte. Jeg savner de gamle episodene, kanskje jeg burde se alt på nytt… Nei, det gidder jeg ikke! Haha. Ellers har jeg sett noen episoder av Kielergata i kveld, synes ikke den serien var så værst. Helt grei serie, jeg kommer til å følge med videre. Jeg forstår ikke helt de som sier serien var driiiit bra da, for det var den ikke. Nå har jeg sett utrolig mange bra serier de siste årene da, så da blir man automatisk litt mer kresen. Det skal litt til for å imponere meg på den fronten kan man si. Etter man har sett serier som for eksempel Game of thrones og Handmaids tale, så blir alt alt annet liksom litt kjedelig. Nååå skal jeg se litt youtubevideoer. Jeg har begynt med det i det siste, før så jeg aldri på youtube. Det er jo litt gøy da, de kanalene jeg følger med på er blandt annet Nikkitutorials, Jeffreestar, Aliciaamira. Men aller først skal jeg tisse, haha! Jeg er så tissetrengt at tårene renner. Jeg får alltid tårer i øynene når jeg må tisse skikkelig, lol.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg