liten shoppingrunde

Jeg kom nettopp hjem fra kjøpesenteret, har vært der med Ivan i dag. Jeg skulle i hovedsak dit for å lete etter nye hæler, men det fant jeg selvfølgelig ikke. Bah, det er så mye kjerringsko! Det vil jeg ikke akkurat ha. Haha! Istedet tittet vi i masse butikker, det synes jeg er så gøy. Ble to topper med hjem, men ikke noe mer. Må spare penger til jeg skal til Trondheim på julegavehandel i slutten av måneden, skal dit sammen med tantene mine. Det gleder jeg meg til, er så koselig å vandre rundt i gatene i Trondheim før jul. Får se om jeg finner noen fine hæler der istedet.

Vi spiste på burgerking. Nuggetsene på burgerking er sååå god! Nuggets, pomfri og garlic-dip. NAM! Det er så digg, haha! Jeg skulle egentlig på trening nå, men jeg er så mett at jeg gidder ikke. Eheee… Er veldig stiv etter treningen i går i tillegg, så jeg drar heller i morgen. Unnskyldninger, unnskyldninger… Neida, er jo sant! 😇 Hvitløksdippen burgerking har er forresten til å dø for, den er dødsgod!
 

Haha, se på denne søte bamsen da! Jeg faller for alt som er rosa for tiden, jeg elsker rosa. Jeg fant til og med en rosa joggebukse, men de hadde den ikke i min størrelse. Har for real lyst på et lyserosa rom, eller i det minste en rosa vegg. Drømmen hadde vært å hatt en superfint, rosa soverom. Litt sånn barbie-aktig, haha ååå! Men selvfølgelig ikke sånn barnslig-aktig da, men liiitt mer voksent. Kan uansett bare glemme det, det hadde Anders aldri gått med på. Haha!

Enda mer rosa, en rosa stol! Denne synes jeg var så fin, fant den på møbelringen. Kostet nesten 3000kr, så det ble NEI. Veldig lekker da, men har uansett ingen plass til den, den passer ikke inn her heller. Har så lyst på en rosa vegg, denne stolen og sort interiør og sofa. Rosa og svart er dødsfint sammen.

Har så lyst på svart bestikk! Dette er svart matt, helt perfekt. Men gidder ikke begynne å bytte ut bestikket, måtte jo ha kjøpt 2-3 pakker da og det hadde uansett blitt dyrt. Men kult! Synes sølvbestikk er litt kjedelig.
 

Så lyst på de her fila skone! Prøvde dem i dag, og jeg må faktisk ha de i str. 38. Vanligvis bruker jeg str. 36, så de her var veldig små i størrelsen. Skal ønske meg dem i julegave av Anders, hihi! Egentlig er jeg ikke så glad i fila, men i det siste har jeg begynt å fått sansen for det merket. Det har jo kommet så mye kult!

Nå skal jeg se en eller annen film med Anders!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg