rosa sko

Hey. Først og fremst må jeg bare vise dere de sinnsykt søte skoene jeg fikk i posten i går! ↓

Altsååå what. De ER så fin, falt helt pladask for de. Jeg har jo helt dilla på rosa for tiden, og da jeg fant de her til nedsatt pris på jdsports så måtte jeg bare ha de. Jeg fikk plutselig for meg at jeg ville ha rosa fila sko, så jeg lette hele internett etter de. Jeg betalte ca. 700kr for de, og de har kostet noe rundt 1200 til vanlig liksom. I tillegg var der kampanje på frakt til Norge, så det kostet 50kr. Men i dag fikk jeg melding om toll såklaaart, så blir vel 300kr i toll da. JAJA, det er de verdt, skjønte nesten det ble toll på de. Har nesten ikke lyst til å bruke dem, ihvertfall ikke nå i vinter. Vil ikke skitne til dem! Fikk faktisk et par fila sko til i posten i dag, i svart og hvit. Det er julegaven fra Anders, så de skal jeg ikke få bruke før når jeg får de på julaften. Når filaskoene først kom ut så var jeg ikke så sikker på om jeg likte dem så godt, synes de var litt klumpete. Men nå eeelsker jeg dem og vil ha dem i alle farger, hehe! Vanligvis er jeg ikke noe skomenneske. Hva synes du? 😀

💖 💖 💖

Nå har jeg nettopp sett på Truls ala Hellstrøm og spist ost & kjeks. Anders ringte meg etter trening i dag og ba meg kjøpe med noe søtsaker hjem, men det ble NEI. Nekter å kjøpe godteri rett etter å ha trenet, egentlig i det hele tatt i hverdagen. Skal prøve å være sunn nå fremover, nekter å bli en sånn type person som spiser usunt hver dag. Det mest usexye er mennesker som gafler innpå med søtsaker, potetgull og brus hver dag. Det er sånne mennesker som klager over at de er slitne og har lite energi, ja hva TROR du liksom? Så klart orker ikke kroppen din særlig mye når du gir den slik ”mat”. Uansett, det ble ost og kjeks, og lovehearts. Haha, her sitter jeg og snakker om å ikke spise godteri og så kjøper jeg lovehearts. Det er jo ikke så ille da, ehe.

Kattene måtte få noe godt de også, og godis for dem er bløtfor. Og dreamis! Det elsker de. Åå, søte kattene. De betyr så mye, kunne seriøst ikke levd uten dem! 😽

Denne toppen er også ny, kjøpte den i helgen på Bikbok. Synes den var litt kul, og så var den veldig god å ha på. Jeg eier ikke særlig mange hvite plagg har jeg funnet ut, det meste jeg har er svart. På tide med litt andre farger! Vil jo ikke være helt emo i klesstilen heller liksom, haha! Nå skal jeg se en episode av dokumentarserien Prosjekt perfekt på NRK. Ganske interessang serie. Liker Ida Fladen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg